Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"styling" til forrester 2.0 Turbo!?


Anbefalte innlegg

På grunn av diverse familiere årsaker har jeg innsett at jeg må handle meg familie bil. Valget tror jeg faller på en Subrau Forrester Turbo. Grunnen er at den er stor nok og har 4*4 som er bra for meg der jeg bor.

 

Uansett. Jeg synes at den bilen ser alt for "gubbete" ut og vil freshe den litt opp. Det som ikke er aktuelt er plastikk som fangere og hekk etc.. Bakke klaringen må være der!

Men det må da finnes noe annet jeg kan putte på den?? En vinge øyelokk osv??

 

Tips og linker er sårt ønsket :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får tak i spoiler til og ha på bakluka og øyelokk. Tror det er orginal styling. Har du lakkerte fangere? mulig og få se bilde av bilen? er et karosseri skille rundt 2002 - 2003 eller noe sånt.

Vet om en som er helt svart,orginal styling og svakt sota ruter... veldig kul bil..

 

Skal du ha den til og gå bra er det lettetste turbo og styreenhet fra wrx sti. Det hjelper mye :D

Lenke til kommentar

Har ikke bilen enda ;) Driver å ser Men har bestemt meg for at det er typen jeg skal ha!! Har dialog med en. Så mot slutten av uken :)

 

Det er uansett 99 00 modellen som er aktuell på grunn av utseende men mest pengene :)

 

Jeg har sett noen på Finn i samme gaten som er full stylet og det er kult, men det kan ikke jeg gjøre, har ikke veier til plastikk nedentil :hmm:

 

 

BTW: den jeg har blinket meg ut har lakkerte fangere og de to bakerste rutene er sotet... Men det var en overaskende dyr forsikring på denne bilen.. Men slik er det ;)

Lenke til kommentar
Har ikke bilen enda ;) Driver å ser Men har bestemt meg for at det er typen jeg skal ha!! Har dialog med en. Så mot slutten av uken :)

 

Det er uansett 99 00 modellen som er aktuell på grunn av utseende men mest pengene :)

 

Jeg har sett noen på Finn i samme gaten som er full stylet og det er kult, men det kan ikke jeg gjøre, har ikke veier til plastikk nedentil  :hmm:

 

 

BTW: den jeg har blinket meg ut har lakkerte fangere og de to bakerste rutene er sotet... Men det var en overaskende dyr forsikring på denne bilen.. Men slik er det ;)

9317725[/snapback]

E vet ikke om du er typen til noe slikt, men kunne noe slag av merker vært noe og hatt på den? :innocent:

 

kunne sjekka ut www.stickers.dk

Dem har mye greit til greie priser

Lenke til kommentar

ja de bør helst være orginale...med lakk på alle fangere!! OBS OBS!! ikke mange som senker siden de er ute etter bil med høy bakkeklaring, men de blir kule :thumbup:

 

Felger er et must!

 

Noen feil som er gjengangere:

Ulyd i hjullager bak

Slakk i bærekuler

Opphenget til den luka som sitter midt oppå dæshbordet er jalla lagd

Oljelekasje mellom motor/gir(simmering bakkant motor)

 

Det som er værst og fikse er den luka på dæshbordet :!: Renger med at den henger og slenger på den bilen du skal se på...

Turbo versonen er hakket trangere så rep. tiden er noe høyere, men det koster og kjøre bil med snurre!

Får du ulyd i et hjullager bak så bytt begge. det andre kommer snart. ca rundt 100 000 km. stor service kan koste litt hvis det er med plugger,reg.reim og olje på alle kasser.

Kan skje noe kødd med bankesensoren som gjør at den ikke går så godt som den skal, du kan vinne mye hester på og bytte den, men det kan hende det ikke hjelper. Vet at noen har merka stor forskjell og noen har ikke merka noe. Man finner ikke noen feilkode på føleren så dette er noe man må vurdere hvis du syntes den drar dårlig og ikke finner noe annet feil (noe du sansyligvis ikke gjør)

Har ikke skrudd mye på dem, men sikler litt på en sånn så jeg har holdt øya oppe.

 

Ikke bli skremt av de feilene her... Dette er feil jeg har sett/hørt gå igjen noen ganger. som oftest går de gjennom service og EU uten noen anmerkninger. At bakhjulslagrene kommer er 100% sikkert. De andre kommer av bruken/vedlikehold.

Driftsikker bil som er god og kjøre... Du har også hill-holder som gjør det greit for fruen og bakkestarte :D

 

Bra at du har sett deg ut en med turbo! det liker vi :cool:

 

Edit: Du kan koble ut kilometertelleren enkelt, men du sliter med og få dratt motoren over 4000 o/min. Greit på langtur! du mister ikke noe effekt i bånn..

Tenkte bare på forsikringen :roll:

Endret av Mekker`n
Lenke til kommentar
ja de bør helst være orginale...med lakk på alle fangere!! OBS OBS!! ikke mange som senker siden de er ute etter bil med høy bakkeklaring, men de blir kule :thumbup:

 

 

Hehe, som du sier de er kule senket MEN... Uansett så kommer det ikke noen klistemerker på den nei ;) Det er jeg for gammel til :tease:

 

Bilen jeg HAR sett på og som jeg nesten har kjøpt ;) Har nettopp vært på 100.000 service ( mai ) og den kostet 12K med bytting av hjullager bak og bærekule. Høres kjent ut :)

 

 

Ellers så er det vel egentlig en liten spoiler bak og Øyelokk som skiller seg ut som en vinner :) Eksos og noe annet stæsj skulle en kompis gjøre.. Eller han sa DET SKAL JEG GJØRE! hvis ikke kjenner jeg deg ikke ;)

 

Turbo :love: Det er derfor jeg kjøper den samme bilen som BEGGE besteforeldrene mine ( de har ikke turbo da :cool: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...