Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at jeg tok en pakke Mariekjeks fra en venn som satt forsiden av meg og teipet den fast til stolen hans så mye at du ikke kunne se pakningen lengre, bare en avlang klump med teip.

:p Vi lo godt^^

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Skrevet
Mange her som lager hyller eller? Eventuelt legge ut bilde :D

Spør da igjen jeg :D

hva med å prøve å få liv i denne igjen

jeg bygde hylle i fjor, og skal bare bygge litt om på den så den passder til ny pc, hanne laptop i fjor men skal ha stasjonær nå:p

Skrevet
jeg mente da at det er det enste stedet han kan få kjøpt billetter, han har jo ikke lov til å kjøpe av andre privat persjoner.. :p

jo, han kan kjøpe for 837,- eller biligere, det er IKKE lov til å selge dyrere en orginal prisen..

Skrevet

Jeg har bestillt 5 billetter, men når jeg skal velge plass, kan jeg velge for alle eller må hver å en gjøre det? Trur jeg leste en plass at de kunne sette meg som seater, men hvordan gjør de det?

Skrevet
Jeg har bestillt 5 billetter, men når jeg skal velge plass, kan jeg velge for alle eller må hver å en gjøre det? Trur jeg leste en plass at de kunne sette meg som seater, men hvordan gjør de det?

du skriver litt rotete..

men for å sette seater så gjør følgende:

partyticket.net - log in - Your Account - Trykk på ticket number til billetten - pick new seater

Skrevet (endret)
Har det forresten kommet en demo for TG08?

En demo hvafornoe?

En type invitasjon til TG om jeg ikka tar helt feil. Denne er for TG07:

Endret av Olum
Skrevet (endret)

Noen steder jeg kan høre mer musikk fra Flipside? Eneste jeg har å kose meg med er videofilen fra konserten i fjor^^

OT: Innlegg nr 666^^

Endret av Hawtz
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...