Gå til innhold

Aktivere id Software på Steam


Anbefalte innlegg

Er det andre som ikke får aktivert spillene sine på Steam?

Jeg har prøvd å aktivere spill som Doom 3 og Return to Castle Wolfenstein men får feilmeldingen:

 

Invalid Product Code

 

The product code you've entered is not valid.

 

Bla.. bla..

 

Selvfølgelig er kodene mine lovlige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å logg inn og ut på steam. Funker ikke det, send mail til steam med bilde av din cd, cover, og produktkode på samme bilde. Har du kvitteringen kan du sende med den og.

9311450[/snapback]

 

Den er grei.

Men jeg lurte på om det var andre som hadde samme problemet. Wolfensten nøkkelen stemmer jo ikke engang overens med beskrivelsen på steam. Lurte på om det var et Europeisk fenomen.

Lenke til kommentar
Prøv å logg inn og ut på steam. Funker ikke det, send mail til steam med bilde av din cd, cover, og produktkode på samme bilde. Har du kvitteringen kan du sende med den og.

9311450[/snapback]

 

Den er grei.

Men jeg lurte på om det var andre som hadde samme problemet. Wolfensten nøkkelen stemmer jo ikke engang overens med beskrivelsen på steam. Lurte på om det var et Europeisk fenomen.

9311612[/snapback]

Tror ikke det er et veldig stort problem, men har hatt det problemet at jeg ikke fikk samme spill som jeg kjøpte. Kjøpte cs 1.6, cscz, hl osv, den pakken der, men fikk css, hl2 dod2 osv. Sendte mail, fikk beskjed om å sende bilder, tok 2 dager og fikk de rette spillene mine.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har kjøpt spillene på Steam går det nok ikke ann å aktivere dem der  :)

9311678[/snapback]

 

Jeg har aktivert spill som HL1, pakker som Blue Shift, Opposing Force og SiN/HL2 o.s.v. så det er nok ikke det som er problemet..

 

Kontoen er oppe og går.. siste spill jeg kjøpte var TrackMania United og Bioshock..

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har kjøpt spillene på Steam går det nok ikke ann å aktivere dem der  :)

9311678[/snapback]

 

Jeg har aktivert spill som HL1, pakker som Blue Shift, Opposing Force og SiN/HL2 o.s.v. så det er nok ikke det som er problemet..

 

Kontoen er oppe og går.. siste spill jeg kjøpte var TrackMania United og Bioshock..

9311722[/snapback]

 

 

Men er Doom 3 kjøpt på Steam? Jeg har Call of Duty 2 hjemme, da Steam lanserte Call of Duty 2 senere prøvde jeg å få spillet inn i steam ved å trykke inn serial-koden. Dette gikk ikke. Er det det du prøver på?

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har kjøpt spillene på Steam går det nok ikke ann å aktivere dem der  :)

9311678[/snapback]

 

Jeg har aktivert spill som HL1, pakker som Blue Shift, Opposing Force og SiN/HL2 o.s.v. så det er nok ikke det som er problemet..

 

Kontoen er oppe og går.. siste spill jeg kjøpte var TrackMania United og Bioshock..

9311722[/snapback]

 

 

Men er Doom 3 kjøpt på Steam? Jeg har Call of Duty 2 hjemme, da Steam lanserte Call of Duty 2 senere prøvde jeg å få spillet inn i steam ved å trykke inn serial-koden. Dette gikk ikke. Er det det du prøver på?

9311908[/snapback]

Ingen av spillene jeg nevner er kjøpt på steam. Det var heller ikke de andre jeg nevnte (som ble aktivert (bortsett fra dem jeg kjøpte)).

 

Poenget er at det er kun id Software spill jeg har problemer med å aktivere.

Endret av snesoey
Lenke til kommentar
Poenget er at det er kun id Software spill jeg har problemer med å aktivere.

9311943[/snapback]

 

Der har du problemet, spillet er tredjeparts. Da id software ga ut spillene for noen år siden satte de på en serial-kode som ikke passer med Steam/Valve sine systemer. Spillene har senere blitt relansert som et nytt produkt, og sannsynligvis for å gjøre det enkelt for seg selv har de gjort det slik at gamle koder ikke fungerer. Dette er ihvertfall min teori.

 

:)

Lenke til kommentar
Poenget er at det er kun id Software spill jeg har problemer med å aktivere.

9311943[/snapback]

 

Der har du problemet, spillet er tredjeparts. Da id software ga ut spillene for noen år siden satte de på en serial-kode som ikke passer med Steam/Valve sine systemer. Spillene har senere blitt relansert som et nytt produkt, og sannsynligvis for å gjøre det enkelt for seg selv har de gjort det slik at gamle koder ikke fungerer. Dette er ihvertfall min teori.

 

:)

9311994[/snapback]

OK. Med andre ord så lønner piratvirksomhet seg?

Jeg skal uansett sende en mail til steam..

Lenke til kommentar
Må du aktivere spela for å spele dei då? Vil tru at spel som er kjøpt uavhengig av Steam ikkje treng dette.

9312988[/snapback]

Nei det er ikke ett stort problem. Jeg hadde dem liggende og fikk lyst å aktivere dem på steam, som jeg har gjort med andre spill, slik at jeg slipper lete frem cd/dvd neste gang jeg får lyst å spille dem.

Lenke til kommentar
Which retail CD Keys are accepted on Steam?

 

CD Keys for Valve games will always be accepted on Steam. CD Keys for third party games are generally not accepted for Steam registration, unless they match the Valve CD Key format (or if they are listed below).

 

    * Valve CD Keys in this format: ####-#####-####

    * Valve CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

    * Dark Messiah CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

    * GTI Racing CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

    * Lost Planet: Extreme Conditions CD-keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

    * Prey CD Keys in this format: AAB1BB2C345CDD6E E7

    * RACE - the WTCC Game CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

    * Ragdoll Kung Fu CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

    * Red Orchestra CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

    * SiN Episodes: Emergence CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

    * The Ship CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

 

Enkelt og greit! :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...