jemartinsen81 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Hvor i all verden kan man få kjøpt diverse kart, spesielt verdenskart og europakart, til å henge på veggen? Jeg bor i Oslo sentrum, så det buuurde ikke være noe problem...
johnj Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) Aftenpostens verdenskart anbefales på det varmeste. Stikk innom ekspedisjonen i Biskop Gunnerus gate og skaff det over disk, da jeg kjøpte mitt for et par år tilbake kostet det 75,-. Ellers finner du også slike kart hos de fleste større bokhandlere med respekt for seg selv, i de store flipover-stativene hvor plakatene stilles ut. Endret 18. august 2007 av johnj
jemartinsen81 Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 Aftenpostens verdenskart anbefales på det varmeste. Stikk innom ekspedisjonen i Biskop Gunnerus gate og skaff det over disk, da jeg kjøpte mitt for et par år tilbake kostet det 75,-. Ellers finner du også slike kart hos de fleste større bokhandlere med respekt for seg selv, i de store flipover-stativene hvor plakatene stilles ut. 9311255[/snapback] Takk skal du ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå