Gå til innhold

Nyhet: Dell 2407WFP-HC


LockBreaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk telefon av Dell i dag, etter at jeg videresendte de en mail fra ChrisM med statementen fra Dell USA. De hadde selvsagt ikke hørt om problemet, men skulle undersøke det nærmere. Jeg prøvde å innprente i de at beste måten å undersøke det på var å maile ChrisM -- ikke å spørre noen av de lokale teknikerne.

 

ChrisM har vært veldig hjelpsom ved å maile de direkte, og prøve å få tak i folk i England som kan kjenne folk i Norge.

 

Hvis noen tar kontakt med Dell Norge om dette be om å få snakke med en senior-support-konsulent ved navn Martine. Mail også ChrisM for å få den statementen. Eposten er [email protected] og sleng "2407WFP-HC Ghosting CRA (credit return authorization)" i subjecten. De som skal maile norsk support kan PM meg for e-posten dit.

 

Tor Arne

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har nå fått bekreftet fra Dell at skjermen min vil bli tatt i retur, så det ser ut til å ordne seg.

 

De av dere som forsatt sitter på gjerdet bør få ut fingeren siden retur-tilbudet går ut 8. november.

 

Ta kontakt med Dell support og be om å få snakke med Martine, eventuelt send en mail til NO_CC_HSB_DHS_PRE alfakrøll dell.com. Teknikeren som har bistått meg i saken og som tydeligvis kjente til problemet het Kim.

 

Tor Arne

Lenke til kommentar
Nå er 2407WFP-HC tatt ut av salg!

Så det ja... ikke i USA, men på dell.no

 

Det kan ikke skade å ta kontakt med Dell selv om det er over den fristen som ChrisM gav oss. Be om å få snakke med Martine på support, eller Kim på teknisk support.

 

Tor Arne

Endret av xlazyx
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg ser Dell (i norge) har begynt å selge den igjen, nå som 2407WFP-HC Norwegian.

 

Jeg klarer ikke finne ut av om de har rettet opp ghosting problematikken, er det noen som vet?

(ja, jeg har ringt Dell)

 

Dersom problemet ikke er tilstede lenger kunne jeg godt tenkt meg denne til jul...

 

Murfern

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...