Gå til innhold

Problemer med Halo 2 på Vista...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har hatt litt problemer med Halo 2 på vista.... :(

For det første så klikker det veldig ofte, når jeg er inne på halo 2 så plutselig kommer skrivebordet opp og det kommer opp at Halo 2 har sluttet å virke..

trenger litt hjelp med dette fordi det er skikkelig irriterende..

Det andre er at når jeg skal spille online og skal komme meg inn i en battle, så kommer det bare opp '' you cannot join this party, try again later'' eller noe sånt...

jeg hadde satt stor pris på om noen kunne ha hjulpet meg med dette :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For første gang tror jeg ikke at det er vista sin feil (siden windows laget halo)

Prøv å reinstallere spillet! :)

9304814[/snapback]

ja det var det ja.... da jeg skulle installere det satte jeg inn CD'en og jeg kunne bare begynne å spille.. syntes at det var litt rart

Skrevet
For første gang tror jeg ikke at det er vista sin feil (siden windows laget halo)

9304814[/snapback]

ja det var det ja.... da jeg skulle installere det satte jeg inn CD'en og jeg kunne bare begynne å spille.. syntes at det var litt rart

9304863[/snapback]

Prøvd Add/remove programs?

Skrevet

9304814[/snapback]

9304863[/snapback]

9304882[/snapback]

på selve vista?

Skrevet

9304814[/snapback]

9304863[/snapback]

9304882[/snapback]

på selve vista?

9304917[/snapback]

På Xp er det slik at du trykker på "control panel" og "Add or remove programs" så velger du spillet avinnstallerer og installerer igjen! :)

Skrevet

9304814[/snapback]

9304863[/snapback]

9304882[/snapback]

på selve vista?

9304917[/snapback]

På Xp er det slik at du trykker på "control panel" og "Add or remove programs" så velger du spillet avinnstallerer og installerer igjen! :)

9304954[/snapback]

Jaja.. men er det ikke litt rart at det ikke er en fil inne på selve halo 2 CD'en som heter uninstall eller remove eller noe liknende.. JEg trodde det var slik med alle spill at de måtte installeres og remover og slikt jeg :hmm:

Skrevet
Jo, det burde være slik, men du kan evt. gå inn på "program files" og slette alt manuelt.

9304999[/snapback]

ja, får se på det i morgen, men du vet ikke om det kan være ett eller annet galt med online delen?

Skrevet
Jo, det burde være slik, men du kan evt. gå inn på "program files" og slette alt manuelt.

9304999[/snapback]

noen som har peiling på hvorfor jeg ikke kan spille online? det er jo litt kjipt når det å spille online på halo er en stor del av halo :cry:

Skrevet

noen som har peiling på hva som kan være galt? Jeg mener, når Microsoft lanserer et spill for vindows vista så fungerer det ikke helt riktig? Jeg syntes at det er litt bøst av Microsoft jeg :hmm:

Gjest medlem-105082
Skrevet

For det første, så er det Bungie som har utviklet spillet.

Reinstaller spillet som er nevnt tidligere. Ellers kan du jo ta kontakt med kundesupport.

Skrevet
For det første, så er det Bungie som har utviklet spillet.

Reinstaller spillet som er nevnt tidligere. Ellers kan du jo ta kontakt med kundesupport.

9307175[/snapback]

har reininstallert spillet... samme problem :cry:

Gjest medlem-105082
Skrevet

Prøv å patch spillet. Prøv også å laste ned siste drivere til skjermkortet diitt.

Skrevet (endret)

å laste ned de siste pachene til spillet?

fordi det har jeg allerede gjort. (ps: det var bare 1)

Endret av Xillion
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Mest fornuftige svar jeg har lest på forumet :roll:

Endret av medlem-105082
Skrevet

hadde en 360, solgte den og gikk over til PS3 :tease: Skulle nå prøve et spill som bare kunne brukes på Vista, og dere ser jo hvordan det gikk :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...