Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Er det bare meg er alle United-kamptrådene alltid proppfulle av informasjon og statistikk om dommeren? Det er jo litt komisk, når de stadig nekter for at de har marginene med seg (nå kommer sikkert birmingham-kampen deres til å bli brukt som motargument). Eller så er United-brukerene bare flinkere til å bruke lang tid på kamptrådene :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verminator opereres på tirsdag og skal være tilbake i mars.

 

Håper virkelig vi henter en stopper, i hvert fall på lån ut sesongen. Song trenger vi på midtbanen og Ignasi er ung og uerfaren.

 

Vi trenger definitivt en stopper til. Vi må ha en stor og sterk stopper som kan steppe inn for Djourou. Da har vi Koscielny og Squillaci som begge må spille ved siden av en dominant stopper.

 

Squillaci - Koscielny som midtstopper par er selvmord.

 

Edit: @andre3028

 

http://www.sport.co.uk/news/Football/49210/Vermaelen_confirms_surgery__eyes_March_return.aspx

Endret av Stefan_B
Lenke til kommentar

For treg, vi må ha inn enn stopper som passer inn i forsvarslinja vår med engang. Hangeland midt i en sesong hadde blitt katastrofe. Kanskje til sommeren.

 

Selv kunne jeg tenkt meg Samba. Stor som Hangeland, men også umenneskelig sterk. Har også mer tempo i kroppen og er yngre enn Hangeland. Ville også kostet mindre enn nordmannen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...