Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898
Skrevet

HAHAHA, det er bare Wenger som kan gjør det.

Skrevet

Haha, herlig av Arsene. Men faen, de neste to kampene til Arsenal gjør at selve Man Utd semi-finalen gleder jeg meg mindre til enn Chelsea og Liverpool-kampene deres. Gleder meg så jævlig til Arsenal - Chelsea, elsker de kampene. Er STOR Arsenal-supporter i begge kampene; spesielt Liverpool kampen. Dere MÅ ta ett poeng på Anfield, hvis ikke alle 3.

Btw, herlig å se Adebayor gjøre det så bra etter så mange Arsenal fans jeg har snakket med har sagt (mens han var ute skadet) at han kan bare dra nå, trenger ikke å komme tilbake en gang. Håper også Ade putter the winner i begge kampene nå på lørdag og tirsdag. Do it Ade! :)

Skrevet
Neida, vi vinner 5-3 etter et par Cech-brølere. ;)

Mener jeg leste et sted at Cech skulle hviles i denne kampen, klarer ikke å finne igjen utsagnet til Hiddink slik at jeg får bekreftet det :p

Skrevet
Haha, herlig av Arsene. Men faen, de neste to kampene til Arsenal gjør at selve Man Utd semi-finalen gleder jeg meg mindre til enn Chelsea og Liverpool-kampene deres. Gleder meg så jævlig til Arsenal - Chelsea, elsker de kampene. Er STOR Arsenal-supporter i begge kampene; spesielt Liverpool kampen. Dere MÅ ta ett poeng på Anfield, hvis ikke alle 3.

Btw, herlig å se Adebayor gjøre det så bra etter så mange Arsenal fans jeg har snakket med har sagt (mens han var ute skadet) at han kan bare dra nå, trenger ikke å komme tilbake en gang. Håper også Ade putter the winner i begge kampene nå på lørdag og tirsdag. Do it Ade! :)

Ja vi håper jo også at vi tar pool, men det blir nok kanskje for tøft i morgen mot Chelsea.. Blir vel Silvestre - Song - Kolo - Eboue. Er vel ikke den sterkeste forsvarsrekka vi har hatt, akkurat. Drogba er så jævlig god for tiden. Men alt kan jo skje ;)

Skrevet

Da var det tid til å tippe lag. Bac er garantert ute dessverre mens Gibbs må ta en seint fitness test. Selv om han imponerte mot Villarreal burde vi kanskje ikke risikere å spille han i en FA Cup semifinale mot Chelsea, selv om han til dels fortjener etter å ha vært en del av FA Cup laget som har kommet såpass langt. Og siden forsvaret vårt er såpass svekket tipper jeg at Wenger stiller med 4-3-3/4-5-1, og jeg tror at det kan fungere ganske godt mot Chelsea.

Lukasz Fabianski

Emmanuel Eboué - Kolo Touré - Alexandre Song - Mikaël Silvesre

Abou Diaby - Cesc Fabregas - Denílson

Theo Walcott - Emmanuel Adebayor - Andrei Arshavin

Skrevet

Fabianski

Eboue - Song - Toré - Silvestre

Arshavin - Fabregas - Denilson - Walcott

Rvp - Adebayor

Tror dere Rvp spiller? Hvis ikke går jeg også for laget til iRoman.

Skrevet

Jeg tror:

Fabianski

Eboue - Song - Touré - Silvestre

Walcott - Fabregas - Denilson - Arshavin

Rvp - Adebayor

Ingen grunn til at Walcott og Arshavin skal bytte plass slik som du har satt opp

Skrevet

Walcott vs. Cashley! Jeg gleder meg til denne kampen mer enn noen som helst kamp som ikke har involvert Utd i denne sesongen. Håper det blir ekstraomganger og høyt dramanivå. :D

Skrevet
Jeg tror:

Fabianski

Eboue - Song - Touré - Silvestre

Walcott - Fabregas - Denilson - Arshavin

Rvp - Adebayor

Ingen grunn til at Walcott og Arshavin skal bytte plass slik som du har satt opp

Greit, var nok litt kjapp. Mener selvsagt det samme som deg ;)

Skrevet
Walcott vs. Cashley! Jeg gleder meg til denne kampen mer enn noen som helst kamp som ikke har involvert Utd i denne sesongen. Håper det blir ekstraomganger og høyt dramanivå. :D

NEI! Det må bli avgjort i løpet av 90 min, ellers dør jeg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...