VisualStudio Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hei! Fikk tak i et loginscript fra planetsourcecode. Bruker ingen database, og enkel administrasjon, men jeg får nemlig problemer under registreringsprosessen. For alt ejg kan se er det ikke noe galt i scriptet til fyren, mennår jeg skal registrere på "register.php?action=register", registrer den ikke, med er som om den refresher. Alle felt blir slettet og får opp nøyaktig samme bilde. Jeg har chmodet nødvendig filer, men jeg tester ut PHP-script på start.no sin ftp, før jeg laster de opp på min på hotserv. Er det noen som vet hva feilen er? Takk
iNeo Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hvordan kan vi vite feilen når vi ikke kan se den? Det jeg mener er at du skal poste scriptet ditt.
VisualStudio Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 (endret) Ja, skal poste scriptet Men ejg får også opp dette i admin panel: Java Must be enabled ! User folder chmod to 777 Har chmodet, men skal settes på på serveren? For jeg har aktivert i nettleser Edit: Jeg kan ikke egentlig så mye php, så om dere finner noen feil ,så forklar godt hva jeg skal gjøre? login.zip Endret 17. august 2007 av VisualStudio
slippern Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 vennligst brukt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kode her jeg personlig gidder ikke og laste ned koden for å se på den.
VisualStudio Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 (endret) Det er så mange filer. Så trengte kanskje det ikke bare var den fila det var noe galt med.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <?php extract($HTTP_GET_VARS); extract($HTTP_POST_VARS); include("config.php"); error_reporting(E_ALL ^ E_NOTICE); if($action == "register") { $email = $_POST['email']; $fullname = $_POST['fullname']; $username = $_POST['username']; $password = $_POST['password']; $mdpass = md5($password); $stremail = $email; $strfname = $fullname; $struname = $username; $strpwrd = $mdpass; if ((strlen($password) < 5) or (strlen($password) > 50)) { $text1 = "Password"; $text2 = strlen($strpwrd); include ("_inc/regmissing.htm"); exit(); } if (ereg("[^A-Za-z0-9]", $password)) { $text1 = "Password"; include ("_inc/regumissing.htm"); exit(); } if ((strlen($email) < 5) or (strlen($email) > 50)) { $text1 = "Email"; $text2 = strlen($stremail); include ("_inc/regmissing.htm"); exit(); } if (!ereg('^[-!#$%&\'*+\\./0-9=?A-Z^_`a-z{|}~]+'. '@'. '[-!#$%&\'*+\\/0-9=?A-Z^_`a-z{|}~]+\.'. '[-!#$%&\'*+\\./0-9=?A-Z^_`a-z{|}~]+$', $email)) { include ("_inc/regemissing.htm"); exit; } if ((strlen($fullname) < 5) or (strlen($fullname) > 50)) { $text1 = "Full Name"; $text2 = strlen($strfname); include ("_inc/regmissing.htm"); exit; } if ((strlen($username) < 5) or (strlen($username) > 30)) { $text1 = "Username"; $text2 = strlen($struname); include ("_inc/regmissing.htm"); exit(); } if (ereg("[^A-Za-z0-9]", $username)) { $text1 = "Username"; include ("_inc/regumissing.htm"); exit(); } $u_path = "$userdb/name-{$username}.dat"; if (file_exists($u_path)) { $text1 = $username; include ("_inc/regerror.htm"); exit(); } $u_data = $email."}{".$fullname."}{".$username."}{".$mdpass."}{".date("d-M-y")."}{"; $to = $email; $year = date("Y"); $syndikut = "Powered by MB Login & Register Copyright $year www.mirza.de.be"; $subject="$company - Registration"; $mess = "Hi $strfname\n\nYou can now login with the username & password below:\n\nUsername: $username \n\nPassword: $password\n\n$company\n\n$companyurl\n\n_______________________________________________________________\n$year"; $mailheaders="Return-path: $adminnoreply\n"; $mailheaders.="From: $adminnoreply\n"; $mailheaders.="Reply-To: $adminnoreply\n"; $sent = 1; $uf = fopen($u_path, "w"); fputs($uf, $u_data); fclose($uf); if($sent == 1) { mail($to, $subject, $mess, $mailheaders); } else { echo "Please check that you have provided the correct email address, we are unable to send the password to the email you specified."; exit; } include ("_inc/regdone.htm"); exit(); } else { include("_inc/reg.htm"); exit(); } ?> Edit: Merkelig 3. gangen jeg slettet og lastet opp på nytt, fungerte det utmerket Beklager at jeg kanskje postet for tidlig, men nå var det i alle fall fikset Endret 17. august 2007 av VisualStudio
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå