FredrikL92 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Heisann! Kunne tatt en titt på denne koden og funnet ut hvorfor jeg ikke får noen mail når jeg kjører scriptet? http://norskwebforum.no/pastebin/9282 $_SESSION['handlevogn'] er en array i formatet id => pris. Om det skulle være til hjelp er scriptet i bruk her. (På kasse-siden/gå til kassen.) Tusen takk.
BlueEAGLE Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) Prøv å sjekke variablene sendt til mail() i linje 60 (sett inn var_dump med de samme argumentene) Prøv også å sjekke loggen for å se om du finner noen hint der. Hvis alt annet feiler lag et lite script for å sjekke mail-funksjonen for eksempel <?php mail ('[email protected]', 'test mail', 'This is a test, please disregard'); //sjekk på php.net for rett syntakse. Dette er skrevet fra hodet. :) ?> Hvis den posten heller ikke kommer frem så er det noe feil med oppsettet av nett- eller epost-tjeneren din. Hvis det kommer frem så er det noe feil i parameterene sendt til mail i skriptet ditt. Håper det hjelper. Edit: Glemte å lukke kode-blokken Endret 18. august 2007 av BlueEAGLE
FredrikL92 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Fant ut at det ikke var koden problemet lå i, men serveren/hosten. Jeg fikk mailene 1-2 dager etter at scriptet ble kjørt. Uansett takker jeg for at du prøvde å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå