Gå til innhold

Lydkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring (god, dårlig..) med Creative Audigy 2 ?

Bestilte det akkurat fra psdata.no, sammen med ett par små høytalere, Creative Speaker SBS230 2+0 White Box Black.

:rofl:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er egentlig ingen vits å ha et av de frakkeste lydkortene på markedet hvis man ikke har høyttalere som står i stil.

Men det kan jo være greit å ha om man planlegger å kjøpe et orntli anlegg ved en senere anledning

Skrevet

Vel, det var bare for å få litt lyd i PC'en min, har vært uten lyd der lenge nå..

Satser på Logitech Z-560 snart :D

Skrevet

Jeg satser på Logitech Z-650 om en stund, men må vel ha noen annet i mellomtiden.. Noen som har noe billig & bra som passer til lydkortet mitt?

Skrevet

Hei !

Jeg har Creative Inspire 4.1 som er til salgs, kunne dette være av interesse ? Eller søker du etter noe mer heavy ? Mindre ?

Håper på positivt svar ! :woot:

Mvh

Daniel

Skrevet
Det er egentlig ingen vits å ha et av de frakkeste lydkortene på markedet hvis man ikke har høyttalere som står i stil.

Man har da heller ikke det frekkeste lydkortet på markedet med et Audigy 2-kort... :wink:

Skrevet

Man har da heller ikke det frekkeste lydkortet på markedet med et Audigy 2-kort... :wink:

Frekkeste? Hva ment du med det. Lydkvalitet er noe av det beste eg har hørt :yes:

Skrevet

Jeg skrev "et av de frakkeste". Selvsagt finnes det langt bedre lydkort der ute, men for en NORMAL person som ikke driver med f.eks. lydredigering er Audigy2 noe av det frakkeste du får.

Skrevet

Hvordan er terratec kortene til sammenligning? de har ihvertfall mye mer imponerende specs. Personlig har jeg lite til overs for soundblaster kortene da de er veldig overpriset. Men de er bedre enn det innebygde c-media lydkortet mitt :) men det er langt fra overprist. Terratec har en mer fornuftig pris, skulle likt å tetse et.

Skrevet
Tja, nye høytalere blir det ikke ennå, men jeg skal ta kontakt den dagen jeg bestemmer meg for å det :)

I tilfelle : Creative Inspire 4.1 til 500,- litt over en måned gammelt, alt følger med !

Nå vet alle det !

Takk for meg !

Daniel :roll:

Skrevet

Ikke?? Kanskje det er et mer lokalt ord?? Det blir ihvertfall brukt i Lillehammer-området.

'Frakk - frakt- frakkere - frakkest'

Egentlig ikke så lett å oversette, det mest nærliggende må vel være "best" eller "råest"

Skrevet
Ikke?? Kanskje det er et mer lokalt ord?? Det blir ihvertfall brukt i Lillehammer-området.

'Frakk - frakt- frakkere - frakkest'

Egentlig ikke så lett å oversette, det mest nærliggende må vel være "best" eller "råest"

Normalt norsk ville vel været "Beste" lydkortet. Men er enig at det er meget bra lydmessig/beste lydkvaliteten eg har hørt på et lydkort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...