Gå til innhold

Noen Travian spillere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja... jeg var såvidt inne på det danske travian, men foretrekker så absolutt Ogame, som btw akkurat har kommet til Norge. (Jeg er admin). Der har du et evighetsspill av dimensjoner.. har da holdt på meg i 2 år nå, og er ikke riktig lei enda. Det er noe liknende med travian, bortsett fra at det foregår i rommet. Kan si enormt mye om ogame egentlig, men det er best å finne ut at det selv. Er tekstbasert og gratis.

Ogame.no

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)
Hvorfor produseres det så lite ressurser selv om jeg har oppgradert?

Edit: Korn, that is..

Innbyggere og tropper spiser korn, derfor vil produksjonen synke etter hvert som du vokser deg større og får flere tropper.

EDIT: Nei, jeg spiller ikke Travian, men jeg jobber som multihunter på samtlige norske servere.

Send meg en PM hvis du lurer på noe, jeg kan sannsynligvis svare på det meste ;)

Endret av ladybug
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Jeg spiller på Server 1(.com) og Speedserver(.no). Kaller meg MTYF på begge. Ganske kjedelig egentlig, men spiller TribalWars samtidig pluss at jeg spiller Battlefield 2 innimellom. Fint tidsfordriv. :p

Skrevet (endret)

Spilte Travian før, men så fant jeg ut at Tribalwars er mye bedre! Spiller på 3 verdener eller servere om du vil.

Travian og Tribalwars er nesten det samme bare at på Tribalwars forandrer bygningene seg etter hvor høyt nivå du har dem i. Ting på Tribalwars går litt saktere f.eks. Å sende vanlige angrepstropper 1 felt på Tribalwars tar 18 minutter hver vei, mens på Travian tar det 2 minutter hver vei ellerno :p

Så hvis du har dårlig tålmodighet så burde du satse på Travian, klarer du litt venting burde du prøve Tribalwars. Anbefales for folk som har litt fritid.

Endret av Helnes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...