optee Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei! Noen som vet av noen (gode) spill i samme kategori som Freelancer? (Space combat/trading) Savner denne typen spill, har blitt litt lei av de jeg har Forslag mottas med stor takknemlighet
Patrick de Maar Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Om du ikke har spillt Freelancer på nettet anbefales dette. Gjerne med "Discovery Mod 4.83". Det er rått =D Man kan også gjøre missions sammen og sånn. Det er rundt 107 nye skip, og mange battleships og cruisers. Jeg tror ikke det finnes noen gode spill i samme sjanger som Freelancer, untatt Freelancer så klart.
optee Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Nei, har ikke testet online... Men så hadde jeg ikke helt "original" versjon heller Vet du om man trenger key for å spille online? (Tenker på at det jo er et ganske gammelt spill) Hadde vært digg om jeg kunne skaffe alt gratis Har du forresten noen linker til den modden du snakket om?
Patrick de Maar Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg lastet det ned og kunne spille right away, husker ikke om man trengte key eller ei, men tror det skal funke. http://discoveryfl.com/ Legg først inn Freelancer Mod Manager(google it), så legger du inn Discovery Mod via den. Det er VELDIG enkelt.
mago Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 HER fins flere i samme sjanger star wars x wing alliance har en del artige missions, og
optee Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 (endret) Til PatrickM : Kjempegreier! Skal sjekke det ut, kommer nok online i løpet av morgendagen Takk for tips! -------------------------------------------- Takk for de andre tipsene også ! Endret 16. august 2007 av optee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå