Stine777 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg har to rimelig store irriterende problemer med telefonen min som jeg HÅPER noen kan gi meg svar på hvorfor har oppstått og hvordan kan løses For det første så begynte batteriet å slurve i forrige uke. Her snakker vi fra 4 dagers standbytid ned i 12 timer - PLUTSELIG. Skjønte ingenting, og kjøpte nytt batteri. Dette hjalp ikke i det hele tatt, fortsatt like dårlig batteritid. Blåtann har ikke vært påslått og har heller ikke hatt noe problem med dårlig dekning. Tidligere har jeg brukt radioen en del, men ikke nå i sommerferien. Det andre problemet er at det ytre displayet ikke fungerer som det skal. Det eneste det viser er signalstyrken, batteriindikatoren og den digitale klokken i midten. Ikke noe bilde, ikke hvem som ringer og det viser heller ingenting når man tar bilde med telefonen lukket. Bildet av "radioen" vises ikke når denne er slått på - og selvfølgelig heller ikke "mp3spilleren". Dette skjedde en gang tidligere i sommer, da fikk jeg "på" skjermen igjen ved å holde inne en av knappene på den venstre siden. Dette fungerer imidlertidig ikke nå. Hva kan jeg gjøre? Er det noen måte å få "slått på" igjen alt som skal vises på displayet? Har selvfølgelig sjekka at det er huket av for "vis ringerID" etc... tror ikke feilen ligger der... Har tatt kontakt med Samsung og spurt om de vet hva jeg kan gjøre, men får ikke svar... Kan noen hjelpe meg? Setter stor pris på alle forslag og innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå