bandit Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Er på utkikk etter et program som støtter brenning av LABELFLASH, har skaffet det gratisprogrammet som man finner på www.labelflash.com , men kunne tenkt meg noe mere avansert. Nero7 Premium skal støtte det, men det gjør ikke min versjon. Noen som har tips? Endret 16. august 2007 av bandit
treningsdagboka-com Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 *bump* Sliter med det samme..... har nero 6,6,1,4.... finner ikke noe funksjon for labelflash her?? Noen som kan hjelpe?? -Erik
petter15 Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 *bump* Sliter med det samme..... har nero 6,6,1,4.... finner ikke noe funksjon for labelflash her?? Noen som kan hjelpe?? -Erik Har du fullversjonen av Nero 6 da? Jeg har Nero 8, det støtter labelflash...Har ikke prøvd det ut enda, men det blir vel gjort i løpet av dagen med ny dvd-brenner =)
_ziggy_ Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Tør jeg å spørre om du har fått til å "labelflashe" med noe annet program enn det svært begrensede programmet "labelflash index maker"? Når jeg prøver å brenne noe mer avansert med bilder osv i nero`s cover designer, så får jeg en feilmelding om et eller annet parameter som er feil. Index maker programmet fungerer bra dog, men det er jo ikke mange mulighetene man har med det. Med søk på nettet skryter yamaha med et program som heter "labelflash photo labeler", men det er umulig å finne noe annet enn skriverier om det, og en link som fører til http://labelflash.jp/ som er den offisielle siden til labelflash, og som kun lar deg laste ned index maker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå