haugo Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) som de står i overskriften så vil ikke Oblivion starte. Det kan godt hende at jeg har for dårlig PC. Noen forslag til å fikse problemet? Jeg får beskjed om at Oblivion har et problem og må avsluttes Endret 16. august 2007 av haugo
haugo Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Hvordan OS system har du ? 9295135[/snapback] jeg har Windows XP vist det var det du lurte på
RogueAlien Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Du burde laste ned patch til Oblivion, nyeste drivere til skjermkortet ditt og nyeste drivere til lydkortet også.
haugo Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Du burde laste ned patch til Oblivion, nyeste drivere til skjermkortet ditt og nyeste drivere til lydkortet også. 9296045[/snapback] vil det funke da?
dapre Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 vil det funke da?Tatt i betraktning at du er særdeles sparsom med info - hvem vet ? Men det er standard å oppdatere ALT av drivere før man gjør noe som helst annet. Rydd opp på harddisk, kjør antivirus/antispy. Defragmenter. Patch spillet. Regner med det er et originalt spill ?
haugo Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 vil det funke da?Tatt i betraktning at du er særdeles sparsom med info - hvem vet ? Men det er standard å oppdatere ALT av drivere før man gjør noe som helst annet. Rydd opp på harddisk, kjør antivirus/antispy. Defragmenter. Patch spillet. Regner med det er et originalt spill ? 9296666[/snapback] det funka ikke. JA spiller er orginalt. Forbannade dritt PC, kan jo for svarte granskogen ikke dra et eneste spill
OhChrisis Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) som de står i overskriften så vil ikke Oblivion starte.Det kan godt hende at jeg har for dårlig PC. Noen forslag til å fikse problemet? Jeg får beskjed om at Oblivion har et problem og må avsluttes 9294386[/snapback] Det problemet har jeg å. en ting du må sjekke før du kjøper spill til pc er at grafikk-kortet ditt, takler TnL (Transform & lightning). bare et spill som virker uten den supporten somk jeg hvet om:GTA SA. men spillet blir MYE tregere enn viss du hadde det. ikke alle spill krever TnL, men de jeg hvet om nå er: Oblivion GTA: SA ( kan spilles uten) Half life 2 ( hovedsakelig de spillene som bruker half life 2 motoren) Ghost recon: advanced warrior 2. du kan sjekke om kortet støtter TnL på hjemmesiden av kort-produsenten. PS! som jeg har fått med meg så er det veldig få av Intel kortene som støtter TnL. håper dette svarer spørsmålet ditt. Endret 16. august 2007 av OhChrisis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå