Reeve Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei Jeg spiller ikke CS:S, men CS 1.6, så jeg har ikke så mye erfaring med feil i Source. Men jeg skulle se en demo jeg fikk der (Source demo), så jeg startet Source, men jeg får ikke spillt av demoen. Under poster jeg hva som kommer opp. Counter-Strike: Source Map: de_dust2 Players: 8 / 33 Build 2677 Server Number 1 SetConVar: No such cvar ( mani_nextmap set to cs_office_extended), skipping SetConVar: No such cvar ( mani_tickrate set to 66), skipping SetConVar: No such cvar ( mani_reserve_slots set to 1), skipping No pure server whitelist. sv_pure = 0 CAsyncWavDataCache: 0 .wavs total 0 bytes, 0.00 % of capacity Begin loading faces (loads materials) End loading faces (loads materials) Initializing renderer... Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface. Support for this will go away soon. - Material : de_dust/groundsand_blend - Surface center : -1920 2440 0 Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface (material: de_dust/groundsand_blend). Support for this will go away soon. Missing RecvProp for DT_AI_BaseNPC - DT_CollisionProperty/solid Host_EndGame: CL_ParseClassInfo_EndClasses: CreateDecoders failed. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå