Stangern Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Hei. Kjøpte meg Counter-Strike Anthologie for en stund siden, men har desverre ikke fått spilt det. Når jeg skal inn på steamen, står det: Error: Steam.exe (main exception): Unable to load library Steam.dll Hva vil dette si, og hva skal jeg gjøre? Er ikke akkurat eksperten inne sånne pc spill og sånt, så hvis dere kunne skrive svarene deres litt enkle så jeg skjønte det, ville det vært supert
D3m0ns0ul Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Jeg har heller ikke så mye peilling :/ Men en ting er sikkert, skjer det noe galt med min Steam pleier jeg og reinnstalere min.. Har du prøvd det ? Nei da vet ikke jeg Endret 16. august 2007 av D3m0ns0ul
Stangern Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Jeg har heller ikke så mye peilling :/Men en ting er sikkert, skjer det noe galt med min Steam pleier jeg og reinnstalere min.. Har du prøvd det ? Nei da vet ikke jeg 9290981[/snapback] Ja, har prøvd det også.
madgringo Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Jeg har heller ikke så mye peilling :/Men en ting er sikkert, skjer det noe galt med min Steam pleier jeg og reinnstalere min.. Har du prøvd det ? Nei da vet ikke jeg 9290981[/snapback] Ja, har prøvd det også. 9291029[/snapback] Får samme feilmelding som trådstarter:S Tips?
Donnie Darko Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Jeg får også det, det er pga Telenor har sperret porter i ruteren min tenker jeg
BigJackW Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 (endret) Du avinstallerer alt av Steam og spill som er i steam-mappa. Så tar du og går på www.steampowered.com og laster ned Steam. Så starter du steam og logger inn med din konto. Så går du på My Games i steam. Der laster du ned spilla istedefor å bruke plata. I noen routere er det et valg for å godta fragmenterte UDP-pakker. La dette stå på, ellers vil ikke cs fungere. Endret 17. august 2007 av BigJackW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå