Gå til innhold

Tråden om Nokia 6500 slide & classic


Reggy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, blir dette en "N73-killer" med Series 40-innmat?

9337057[/snapback]

Tviler litt på at det noengang kommer en S40 telefon som kan bli en "killer" for en S60.... S40 mangler jo totalt funksjonaliteten til en smarttelefon. Men at det fungerer godt (kanskje til og med bedre) for den jevne bruker er jeg enig i. :)

Lenke til kommentar

Ja det var nok litt optimistisk å kalle den en N73-killer. Men de fleste av de jeg kjenner som har N73 bruker den som om den var en S40 mobil. Jeg tror mange er ute etter gode mobilkamera og derfor velger mobiler som har kamera med mange megapixels. Jeg har hørt flere som snakker om å kjøpe N95 fordi den har 5 MP kamera.

 

Helt siden jeg kjøpte mitt første Canon fotoapparat har jeg ment at 3.2 MP er minimum hvis man skal bruke kameraet til å ta bilder som skal fremkalles og brukes i fotoalbum, etc. En forutsetning for gode bilder er imidlertid at optikken er god, og det virker som den er på Nokia 6500 slide.

Lenke til kommentar

Ja det hadde vært interessant å finne ut når den kommer, har en særdeles kranglete 6280 om dagen - men prøver å holde ut..

 

Var det bare 6280 utgaven som har vært dårlig eller kan man vente seg slikt igjen av Nokia at en må springe inn og ut av verksted og få stadig nye SW oppdateringer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Fikk den nettopp slideren er like fast og fin som E65 og det er kjempe bra byggekvaitet på den

9647313[/snapback]

 

Veldig interessant. Du får komme tilbake med en liten førstegangsrapport når du fått kjent litt på vidunderet. Grattis:)

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...