Gå til innhold

Noen fine Screensavere der ute?


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Er egentlig på jakt etter noen fine og flotte screensavere!?

 

Noen som har noen de vil dele? :)

 

(vet at de finnes en WaterSplash/Drip -thingy til Mac, som jeg synes er helt forbanna genial, men den finnes vel ikke til Windows.. :cry: )

 

 

Fisker og akvarium, og vanndråper og alt går.. bare dere synes de er kule! :)

 

 

 

Takker! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En klassiker: Johnny Castaway! Han har vært på den øde øya si i snart 15 år nå og er i 640*480, men såvidt jeg vet er det fortsatt ikke laget noe som overgår den (i sin sjanger).

 

En psykedeliker: På reallyslick.com finner du flere lette og kurrante gratisgreier som kan være en prøvelse for både skjermkort og sinn(!). Jeg synes særlig Plasma er lekker. Euphoria er også fin.

 

 

Når det gjelder betalingsgreier har det begynt å komme ganske mange akvariumsvarianter nå, men jeg synes fortsatt Serenescreen er den som ser best ut. Ellers har du jo denne om du kunne tenke deg en tur ut i verdensrommet.

 

 

Edit: glemte en! Denne screensaveren bør være fast i enhver masochistnerds samling: Bluescreen screensaver, komplett med feilmeldinger og reboot. Men obs: en gang glemte jeg selv at den stod på, og i halvsøvne trodde jeg det var en ordentlig bluescreen og trykte på rebootknappem på maskinen. :roll:

Endret av Gompedyre
Lenke til kommentar

Garantere er et veldig sterkt ord. På web kan ting endre seg fort, så noen garanti er vanskelig å gi. Jeg har dog lastet ned og brukt de jeg nevnte og har ikke funnet noe galt med dem. Kanskje bortsett fra at de to siste må man enten betale for eller utvise slett cybermoral for å få fullt utbytte av dem.

 

Men jeg skjønner problemstillingen; det finnes skjermsparere i bøtter og spann der ute, men det store flertallet av dem er enten ikke verd å spandere tid på, for kostbare eller spyware-infisert. Nettopp derfor kan en slik tråd være kjekk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...