Gå til innhold

Razer ute med ny mus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo være at de har laget en med uten ball.

Ja, kanskje de har laget en med uten XP drivere også?

Kanskje med uten rullehjul?

Håper at jeg kan kjøpe den med uten penger ;)

 

Hehe, sorry, måtte bare (er litt trøtt)

 

Angående "ryktet", dette har surret LENGE, det var snakk om en Mamba(?) mus, men man så aldri noenting til den, eller hørte noe om den helt offisielt om den kom eller ikke. Så det som skjedde var at det ble etablert noen fansider... og så fadet det ut igjen... Jeg skjønte fort at det aldri kom til å bli noe av den musa, i hvert fall ikke i "nærmeste fremtid" på det tidspunktet, og driverne til Boomslang så jeg langt etter. Så jeg solgte min Boomslang, var bare problemer med 2 av de 3 jeg hadde (!), og kjøpte en Logitech mus istedet.

 

Forresten SnowDog_, poster du bare for å poste eller? Virker som det, du har liksom gått opp 200 posts på noen dager. Og det er ikke akkurat utfyllende svar og oppklaringer du gir. Veldig sjelden jeg ser at du har svart på spørsmålet egentlig.

Lenke til kommentar

Synd å ta dette i denne tråden... men men...

Til tider kan det føles som om du spammer, på den måten at du skrev, hvor mange innlegg på rad med 1 bilde pr innlegg i "Babe-threaden"? (MANGE!)

Du har ekstremt korte til ingen svar i det hele tatt... Og eksemplene nedenfor... selvsagt har vi alle noen korte svar, men noen har flere (mange flere) enn andre...

 

Tema: Razer ute med ny mus

--------------------------------------------------

Er eg verre enn andre kanskje? spammer eg? hmm...

 

Tema: Babethread (Extreme modem warning!)

--------------------------------------------------

Lol den var bare for gøy!

 

Tema: Razer ute med ny mus

--------------------------------------------------

Kan jo være at de har laget en med uten ball.

 

Tema: her kan du legge inn utl'er til for store avatarer :)

--------------------------------------------------

waste

 

Tema: Brenning av dvd, lovlig???

--------------------------------------------------

Det er ikke lov å kopiere andres dvd plater men bryr du deg om det?

 

Tema: Norton eller McAfee Antivirus?

--------------------------------------------------

Har hatt både Mcfee og norton men ingen er så bra som F-secure som eg har nå. Den er dritt

bra faktisk!! Prøv den

 

Dette var dine siste gitte svar...

Du kan bedre enn dette SnowDog_, eller overrask meg... ;P

Lenke til kommentar
Hmm skal du ta meg nå liksom? kanskje du skal skjekke andre også og få deg en overraskelse! Det kalles diskusjon forum og der eg skriver mye crap er under "søppel" var ikke mange som hadde svar her heller.

 

Jeg er ikke ute etter å ta noen, jeg spurte deg et spørsmål, og da krøp du sammens i denne forsvars- og angrepsposisjonen.

 

Kanskje jeg skal spørre mer direkte, er du sjalu på de med 6000-7000 poster og prøver å poste så mye som mulig for å ta de igjen? For det har virket som det den siste tiden. Om det er mange som gjør det har ingenting med saken å gjøre, jeg spurte deg nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Høres tvilsomt ut spør du meg, jeg venter fortsatt på XP drivere til min nå støvsamlende boomslang 1000...

 

Jeg kjøpte meg en trådløs intellimouse og underlag fra microplex, denne musa sugde i forhold til razern (i spill). Så jeg plugga ut ms musa og satte inn razern, og vips fikk jeg alle de gode funksjonene til intellimusa. Driverne og funksjonene til microsoft funker supert på razern. Har nå brukt razern med disse driverne i et halvt år, og dette funker utmerket både i spill og i windows (xp). Bare å laste ned fra microsoft (http://www.microsoft.com/hardware/mouse/wie_info.asp

 

Du mister "on the fly" korreksjonen på sensitivity, men det savner jeg faktisk ikke.

Folk får si hva de vil om ballmus, men wireless intellimouse explorer på everglide giganta "matte" var mye mer upresis enn Razor Boomslang 1000

Lenke til kommentar
Høres tvilsomt ut spør du meg, jeg venter fortsatt på XP drivere til min nå støvsamlende boomslang 1000...

 

Jeg kjøpte meg en trådløs intellimouse og underlag fra microplex, denne musa sugde i forhold til razern (i spill). Så jeg plugga ut ms musa og satte inn razern, og vips fikk jeg alle de gode funksjonene til intellimusa. Driverne og funksjonene til microsoft funker supert på razern. Har nå brukt razern med disse driverne i et halvt år, og dette funker utmerket både i spill og i windows (xp). Bare å laste ned fra microsoft (http://www.microsoft.com/hardware/mouse/wie_info.asp

 

Du mister "on the fly" korreksjonen på sensitivity, men det savner jeg faktisk ikke.

Folk får si hva de vil om ballmus, men wireless intellimouse explorer på everglide giganta "matte" var mye mer upresis enn Razor Boomslang 1000

 

Sier ikke ordet wireless deg noe ? Skal love deg at "vanlig" intellimouse 3.0 føles mye bedre enn den shabby razer'n.

Lenke til kommentar
Sier ikke ordet wireless deg noe ? Skal love deg at "vanlig" intellimouse 3.0 føles mye bedre enn den shabby razer'n.

 

Gratulerer du skjønte poenget mitt, så nemlig på diverse tester og diskusjonsforum hvor bra disse trådløse musene hadde blitt. Sier jo ganske mye om trådløs mus når gamle razer mus funker mye bedre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...