Gå til innhold

HD-DVD og BluRay -spillere til PC (5.25")

Bone

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kommer noe sånt snart?

Bare kikket på komplett og NetShop sine sider, men fant ikke noe.. syntes det var litt rart, bare.. :ermm: ..har ikke fulgt med, men trodde allikevel jeg skulle se noen produkter (selv om de sikkert hadde vært overpriset til tusen..)

:)

EDIT: 5,25" .. selvfølgelig.. :blush:

Endret av Bone
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. nå fant jeg noen! :) ..hehe..

Menneh.. Hvorfor finnes det ikke kun BD-leser!? De er jo så dyre? Har selv HD-leser til Xbox360 (kan man bruke den på PC'n også!? :ohmy: ) ..men, tenkte å sette sammen en HTPC i løpet av en måned eller to-tre, og da hadde det vært kjekt med en BD-leser også.. trenger jo ingen brenner..

:)

Skrevet

ah.. Takker! :)

Lurer på hvorfor de ikke har kommet til Norge enda.. da HD-leserne har gjort det!? Lurer litt også på hvor mye de kommer til å koste..

Skrevet
Pioneer har en BD leser, Pioneer BDC-S02. Men tror ikke noen forhandlere i Norge har den inne. OEM versjonen av den heter BDC-202 såvidt jeg har forstått.

9290361[/snapback]

Jeg kjøpte denne sist jeg var i USA.

Betalte vel rundt 1500 kroner for den.

Er meget fornøyd så langt. Kjører Windows Vista med PowerDVD Ultra og Any HD DVD.

• 4 uker senere...
Skrevet
Pioneer har en BD leser, Pioneer BDC-S02. Men tror ikke noen forhandlere i Norge har den inne. OEM versjonen av den heter BDC-202 såvidt jeg har forstått.

9290361[/snapback]

Jeg kjøpte denne sist jeg var i USA.

Betalte vel rundt 1500 kroner for den.

Er meget fornøyd så langt. Kjører Windows Vista med PowerDVD Ultra og Any HD DVD.

9319986[/snapback]

Det var ikke så ille pris. Hvordan er det med toll og slikt om jeg bestiller den fra USA?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...