Asdt Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Nei fyfaen for noe dritt... Sett på noe youtube tutorials og shit men ikkenoe funker. DRITTMOD. Angra på at jeg kjøpte dette dritet.
Gjest member-97590 Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Nei fyfaen for noe dritt... Sett på noe youtube tutorials og shit men ikkenoe funker. DRITTMOD. Angra på at jeg kjøpte dette dritet. Trist å høre at du angrer. Men for guds skyld, ikkje gå rett på Youtube tuts. Bli kjent med spillet, lag egne ting ut i fra din fantasi, og ta deg god tid.
Asdt Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Problemet er ikke at jeg ikke får laget flyvende biler etc. men at jeg ikke får brukt cs, tf2 og portal modeller i gmod.
Tordenflesk Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 1. du må eie alle spillene 2. de må være spilt i hvert fall en gang for at Gmod skal kunne lese modellene.
Asdt Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Eier alle spillene og spiller de regelmessig. Men hvordan skal jeg få gmod til å lese modellene?
James Bond Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Eier alle spillene og spiller de regelmessig. Men hvordan skal jeg få gmod til å lese modellene?kanskje han er 6 år og ikke vet ossen man spiller data? det er jo ikke lett og være han vet dere...
Blå ku Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 På hovedmenyen trykker du på MOD MANAGER. Hvis du ikke skjønner resten kan du bare gi opp med en gang.
jH- Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Du får uansett ikke TF2 og Portal modellene inn enda, med mindre du har lyst til å styre med å laste ned beta. Det er ikke lenge til patchen slippes, så får bare smøre deg med tålmodighet. Garry's Mod er så å si ganske unikt, så ikke klage.
Asdt Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Du får uansett ikke TF2 og Portal modellene inn enda, med mindre du har lyst til å styre med å laste ned beta. Det er ikke lenge til patchen slippes, så får bare smøre deg med tålmodighet. Garry's Mod er så å si ganske unikt, så ikke klage. Hehe okay Klarer å få inn andre mods men ikke models fra portal og tf2, men det var jo ikke så rart ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå