Gå til innhold

Tidligere Garry's Mod versjonene gratise?

Gjest Slettet-aNZFa3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei fyfaen for noe dritt... Sett på noe youtube tutorials og shit men ikkenoe funker. DRITTMOD. Angra på at jeg kjøpte dette dritet.

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Skrevet
Nei fyfaen for noe dritt... Sett på noe youtube tutorials og shit men ikkenoe funker. DRITTMOD. Angra på at jeg kjøpte dette dritet.

Trist å høre at du angrer.

Men for guds skyld, ikkje gå rett på Youtube tuts.

Bli kjent med spillet, lag egne ting ut i fra din fantasi, og ta deg god tid.

Skrevet

Problemet er ikke at jeg ikke får laget flyvende biler etc. men at jeg ikke får brukt cs, tf2 og portal modeller i gmod.

Skrevet
Eier alle spillene og spiller de regelmessig. Men hvordan skal jeg få gmod til å lese modellene?
kanskje han er 6 år og ikke vet ossen man spiller data? det er jo ikke lett og være han vet dere...
Skrevet

Du får uansett ikke TF2 og Portal modellene inn enda, med mindre du har lyst til å styre med å laste ned beta. Det er ikke lenge til patchen slippes, så får bare smøre deg med tålmodighet. Garry's Mod er så å si ganske unikt, så ikke klage. :p

Skrevet
Du får uansett ikke TF2 og Portal modellene inn enda, med mindre du har lyst til å styre med å laste ned beta. Det er ikke lenge til patchen slippes, så får bare smøre deg med tålmodighet. Garry's Mod er så å si ganske unikt, så ikke klage. :p

Hehe okay ;)

Klarer å få inn andre mods men ikke models fra portal og tf2, men det var jo ikke så rart ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...