Lmthaman Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 mange folk som jeg spiller og har spilt med sier bio break eller bio, når dem skal på do.. så veit jo at bio = do, men jeg har aldri skjønt samenhengen. noen som veit hvor dette kommer fra, betydning utover det jeg veit, og hvorfor dem ikke bare sier toilet i steden.
Zartok Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Lol.. man kan jo bare skrive "Brb, pee" eller no bio? Xx
Grimbo Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Så "bio" er dopause? Kjekt å vite. Hehe var en som brukte det i går, uten at jeg visste hva det var. Han sa "bio, brb" og jeg slo meg til ro med at han kom snart tilbake. :!:
JPNord Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg trodde først det var svensker som skulle på kino, såvidt jeg vet er vel "bio" det svenske ordet for det?
LuggagE Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Bio = biological Når dette blir brukt i WoW er det i sammenheng med noe biologisk de skal gjøre. Gå på do, hente drikke, få seg noe å spise, etc. Men som oftest er det bare det å gå på do.
Hofer Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg trodde først det var svensker som skulle på kino, såvidt jeg vet er vel "bio" det svenske ordet for det? 9283010[/snapback] haehaehaeh jeg ler og ler
Arinomi Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Bruker "bio break" hele tiden. Betyr biopause, altså biologisk avfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå