Heggii Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Etter jeg formaterte pcn min så kommer det ikke lyd i høytalerne mine. Også går det ikke ann å legge inn spill, noen som har ett bra forslag om hva jeg kan gjøre ?
Heggii Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Har du innstallert alle driverene? 9280710[/snapback] Det tror jeg, for det gikk ann å spille ett spill, men ikke å legge inn. men det med lyddrivere er jeg ikke sikker på.. også dessuten har jeg ikke peiling på åssen hovedkort jeg har, så blir vanskli å få tak i drivere.. hvis ikke det er en lett måte å finne det ut på
Krankemot Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Last ned everest home edition fra lavalys sine sider (bruk google) Da vil du få alle opplysninger om hardwaren din.
Quote Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 For å sjå om nokre drivare mangler kan du gjere det her: Start -> høgreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare -> Enhetsbehandling. Er det nokre enheter der med gult ikon til venstre for enhetsnavnet er det mangel eller feil på drivaren til den enheten. Det er ikkje vits i å leite etter drivare når du ikkje veit om du mangler drivar eller ikkje
Krankemot Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 For å sjå om nokre drivare mangler kan du gjere det her:Start -> høgreklikk på min datamaskin -> egenskaper -> maskinvare -> Enhetsbehandling. Er det nokre enheter der med gult ikon til venstre for enhetsnavnet er det mangel eller feil på drivaren til den enheten. Det er ikkje vits i å leite etter drivare når du ikkje veit om du mangler drivar eller ikkje 9280975[/snapback] Selvfølgelig gjør man det Hadde helt glemt
Heggii Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 okey.. det er ett gult ikon ved siden av "Andre Enheter" og der er det 2 gule ikoner til som er "lydkontroller for muldimedia" og "USB Device" Er det derfor jeg ikke får lyd? og da jeg prøver å starte ett spill så står det " Cannot find Audio card installed" noen forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå