ME-0nly Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hei der! Jeg og en del andre norske "folks" har bestemt å lage en Norsk guilld, som, ettervert kommer til å bli en Raidingguild. Vi sitter fast i klemma og klarer ikke å komme på noen navn. - Vi har tenkt på å enten ha: Latinsk, Engelsk eller Norsk navn. - Et pluss hvis navnet er kort, eller ikke har for mange ord. KOM MED FORSLAG!
Aquabat Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Det tøffeste navnet på latin må jo være "Nos operor non agnosco latin", hvilket betyr "dødens hevnende engler". Jajamen.
Elvorn Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Du kan starte med å ta en titt her Mange gode navn der
Darth Kjell Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Kan ikke gi noen gode tips om hvilket navn dere skal bruke, men jeg kan gi noen om hva dere IKKE bør bruke. - Ikke ta noe fra film eller bøker (i allefall ikke veldig kjente ting). F.eks etter 300 kom det plutselig en drøss med guilds som het noe med Spartans. - Ikke ta noe veldig generisk action-navn. En guild som heter Twilight of Doom på serveren jeg spiller på. Kunne aldri joinet den guilden. - Ikke ta generiske warcraft-navn som f.eks For the Horde. - Ikke ta morro-navn dere ikke har funnet opp selv. Grand Theft Kodo eller My Little Pwnies er kult første gang du ser det, men blir fort gammelt når alle du ser i AV har samme guildnavn som dere. Jeg støtter ditt ønske om korte navn. Det er kulere.
Bagh Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Disse er fine hvis det er latin du er ute etter http://www.yuni.com/library/latin.htmlhttp://www.dbooth.net/internerd/latin.cfm
andiss Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 el latino " Alfa omgea " som betyr Fra A til Å, gjennomfører alt med 110% Eller simpelt " Unbalanced "
Lycantrophe Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Save Gamon Foundation hvis dere er Horde.
Bredoc Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Evolution Endless Dream Vir Mortalis Working as Intended Blazing Phoenix Guilder jeg har sett eller vært i gjennom tiden jeg har spilt. Kan jo bli litt copycat å bare bruke et guildnavn andre har brukt før. Endless Dream var jeg GM for, satt en gang å drømte om å skape en Norsk guild for spillere på Moonglade. Prosjekte døde grunnet manko på spillere. Så det er fortsatt en drøm og slik ble det navnet til.
Beerian Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Team Aylar 9284668[/snapback] Haha , i lolle'd
Darth Kjell Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Må nesten legge til det også. Ikke ta noe på latin.
Jørgen Sørheim Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Må nesten legge til det også. Ikke ta noe på latin. 9285177[/snapback] Joho, det er jo det som er barskt. Helst noe fra Boondock saints, eller noe med død og engler og hevn og sånt.
Darth Kjell Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Må nesten legge til det også. Ikke ta noe på latin. 9285177[/snapback] Joho, det er jo det som er barskt. Helst noe fra Boondock saints, eller noe med død og engler og hevn og sånt. 9285827[/snapback] Bortsett fra at "alle" har det da. Hvis man skal quote noe fra film, bør det være fra noe litt mindre mainstream en Boondock Saints (selv om det er en veldig bra film). Hvis du vil sjekke om guild-navnet er mye i bruk fra før, kan man bare søke på armory.
Beerian Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Ashes? 9286266[/snapback] Hehe , Ashes var en pre BC guild på ED server som het.. delte seg opp etter BC. De var en av top guilds på server.
Darth Kjell Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Hvis man på liv og død skal ha noe på latin; kjøp Pondus-boken som ble oversatt til det. Litt vanskelig å få tak i, men man finner sikkert mange gode ord som kan brukes til guildnavn. Hadde jo vært hysterisk å hett burugle på latin eller noe lignende. Framside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå