janan71 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 (endret) Hva er egentlig det beste 2H våpenet for en level 49 shaman enhancement twink? Siden vi får mye av damagen fra stormstrike, er vi avhengig av et tregt våpen med høy damage. Av stats er det vel strength, agility og stamina som er nyttig å samle på. Intellect kan også være ok, men spirit er helt bortkastet (i pvp). Selfølgelig vil også stats som crit rating, hit rating og attack power være nyttige. Har samlet noen av de hotteste alternativene, diskuter i vei: 1. Executioner's Cleaver 41,8 dps @ 3,8 speed = 127-191 damage 23 strength og 10 hit rating 2. Kang the Decapitator 47,4 dps @ 3,6 speed = 136-205 damage Chance on hit: 560 bleed damage over 30 sek. (5% proc ?) 3. The Rockpounder 42,7 dps @ 3,7 speed = 126-190 damage 5 strenght og 28 crit rating 4. Ragehammer 43,4 dps @ 3,7 speed = 128-193 damage Chance on hit: +20 damage og +50 haste for 15 sek. 5. Soulkeeper 46,6 dps @ 3,8 speed = 141-213 damage 11 intellect og 26 spirit 6. Resurgence Rod 45,8 dps @ 3,8 speed = 139-209 damage 8 mp5 og 5 hp5 7. Glowing Brightwood Staff 51,3 dps @ 3,1 speed = 127-191 damage 15 stamina, 29 intellect, 9 spirit og 15 nature res. Endret 14. august 2007 av janan71
DisplayName123 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Må si meg enig med de to over meg, ja. Gå for Kang.
Tbau5 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Bruk Soulkeeper til du får Kang, god max damage på den.
Xzii Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg bruker Kang på min shaman. Oneshotter andre twinks om windfury critter...
Kombat-Kaare Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Vil vel kanskje påstå Glowing Brightwood. Greit, max damage er litt mindre, men overall dps er langt høyere, i tillegg til at du får en del stats som er kjekke å ha. Proccen på Kang er ret og slett for dårlig til at den kan trekkes frem som bonus. Men så klart, det må bli en av de to.
janan71 Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Må si meg enig når det gjelder Glowing Brightwood. Synes selv Kang'en er litt overvurdert, i alle fall hvis en tar med prisen. Greit nok at Kang har litt høyere max damage, men 150 hp og 435 mana fra Brightwood er helt klart mye bedre enn proc'en til Kang. Ved å velge en stav slipper en også unna med et ekstra talentpoeng. Synes også Soulkeeper kan være et godt alternativ.
SnusHanen Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 http://www.wowhead.com/?item=12528 9277743[/snapback] hmm proccer den stunnen ofte eller? Er det noen som bruker dette våpnet på twinken sin?
Shaper^ Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde taran icebreaker før på min shammie, før jeg gikk dual wield. Vil si at du bør drite i 2hander, og kjøre på med dual wield + Windfury og kanskje bruker penger på crusader enchant, eller mongoose.
Agrona Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 2xAxe of Rin'ji ser ganske bra ut for meg. Om du vil tan helt ut er vel 2xFlurry Axe med crusader greia. Kan jo fort koste litt penger, men det er jo noe av moroa med twinks
abraxa Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg har både Kang med savagery og en 1h combo med Bonesnapper i main hand (crusader) og axe of rin'ji i offhand (potency/20str) på min twink shaman, sistnevnte kombo er uten tvil det beste. Du kan få mye pene tall med Kang, men dual-wield er mye mye mye mer effektivt. Med Kang blir alt så utrolig random, du kan få windfury crit på første slag og oneshotte enhver motstander, men ofte blir du sittende og desperat vente på neste slag, og en dodge kan fort bety kroken på døra. Når windfury til slutt slår inn skjer det gjerne når motstanderen er under 20%, og mesteparten av damage er wasted uansett:P Min twink shammy kan sees her: http://armory.wow-europe.com/character-she...=Kazzak&n=Gruve Stort sett ferdig bortsett fra head der jeg venter på en boost i mara, og evt. nye gloves fra samme sted.
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 (endret) Taran Icebreaker? http://www.wowhead.com/?item=2915 Too late... Endret 15. august 2007 av medlem-77217
janan71 Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Etter å ha prøvd soulkeeper i noen dager sitter jeg også igjen med følelsen av at dual wield er mye bedre enn 2H. Greit nok at en treg 2H med windfury kan gjøre rund 2500 i skade på et slag hvis windfury critter, problemet er at sjansen for at dette skjer er rundt 0.5%. Du må altså vente utrolig lenge mellom hver lucky proc, og mens du står der fremfor motstanderen å venter får du grisebank selv! Bruker selv Bonesnapper og Smashing Star når jeg dual wielder. Litt usikker på offhand (Smashing Star), men leste en plass at offhand burde ha så treg speed som mulig, gjorde vist at windfury hadde mye større sjanse til å proc'e fra main hand enn offhand da. Ellers takk til abraxa for fin profil, nesten helt identisk med den jeg har planlagt.
Gnurk Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Bruker selv Bonesnapper og Smashing Star når jeg dual wielder. Litt usikker på offhand (Smashing Star), men leste en plass at offhand burde ha så treg speed som mulig, gjorde vist at windfury hadde mye større sjanse til å proc'e fra main hand enn offhand da. 9291601[/snapback] Stemmer det - offhand speed bør være like eller saktere enn mainhand faktisk, 2,7 MH - 2,8 OH er vel optimalt men dette er vanskelig til å begynne. Link er på "Elitist Jerk"-forumet, orker ikke lete den fram nå *zzz*
abraxa Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Bruker selv Bonesnapper og Smashing Star når jeg dual wielder. Litt usikker på offhand (Smashing Star), men leste en plass at offhand burde ha så treg speed som mulig, gjorde vist at windfury hadde mye større sjanse til å proc'e fra main hand enn offhand da. 9291601[/snapback] Stemmer det - offhand speed bør være like eller saktere enn mainhand faktisk, 2,7 MH - 2,8 OH er vel optimalt men dette er vanskelig til å begynne. Link er på "Elitist Jerk"-forumet, orker ikke lete den fram nå *zzz* 9291857[/snapback] Ok, det visste jeg ikke. Jeg bruker rask offhand for flere flurrys, men bør kanskje revurdere det. Bruker frostbrand på offhand for slowing og damage.
PSV Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Taran Icebreaker: Lol, håper dere som spiller shaman ikke mener dette seriøst. Den er verste sølet du kommer over rundt den levelen med 2.30 speed. The Judge's Gavel: Denne brukte jeg på min paladin før når den var lolimba, nå er den desverre ikke det lengre, fordi proccen er forandret fra 8sec banish og misting av WSG flag til 3sec stun. @abraxa: Ikke optimalt for damage, men Frostbrand fungerer helt greit om du ikke har en rompetreig offhand, sammen med Windfury på mainhand. Dette gir da i tillegg stun. Anbefaler deg å se filmer som Creed (Revenge of the Windfury) om du lurer på hvordan bruke 2hånds våpen i PvP. Mye deiligere å se en f.ex Unbreakable som de fleste shamans forguder siden Creed faktisk slåss og ikke viser frem fine Windfury proccs.
Gjest medlem-77217 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Oj, det så jeg ikke. Ble ikke så idyll da nei. Kang er jo selvfølgelig første valg, men er jo sjelden, og veldig dyr da. Men go for it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå