Gå til innhold

Er ikke wii kontrollene alt for dyre?


Slacks

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Nå nærmer det seg tiden for å skaffe seg spillekonsoll. Valget står mellom 360'en og Nintendo Wii. Etter å ha leita litt rundt på nettet om Wii så så jeg at en Wii remote+ Nunchuck ligger på rundt 900 kr. Dette er jo helt hinsides. Trenger man begge kontrollerne eller hvordan er det? For jeg må si jeg synes Wii blir litt for dyrt om jeg må ut med nærmere 2500,- kr for 3 ekstra sett med kontroller....

 

Finnes de ikke billigere andre plasser eller er det dette jeg må ut med?

Endret av Saltvann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du trenger begge, det er ikke alle spill som bruker nunchuck men en eller annen gang trenger du en og da må du gå i butikken og kjøpe det smart og kjøpe begge i en sleng.

 

Hvorfor skal du ha 3 ekstra sett, jeg kjøpte en Wiimote og nunchuk så jeg har 2 sett alt i alt. Jeg må si at du trenger ikke mer enn det. Svært få spill som fungere godt med 4 player. Og Wii sports funker fint som vente på sin tur spill.

 

Ja nunchuck og wiimote er littlebit overpriced, men på en annen side, det er der all moroa ligger, i selve kontrollen.

Lenke til kommentar
Var i kontakt med DVDCRAVE på mail, og til orientering har de som standard å merke alle pakker som gaver  :thumbup:

9282840[/snapback]

 

Kan bekrefte at de IKKE gjør det.

Derimot skrev de ikke noen value på pakken min sist, og den ble stoppet i tollen.

9282925[/snapback]

 

Uansett så bør det ikke være noe problem så lenge man holder seg under 200kr.

Lenke til kommentar

Hmm, sier at standarden deres er gave på alle internasjonale sendinger (noe de har begynt med nå?).

 

Under 200 kr er jo greit ja, det var bare det at de hadde så mye annet til over 200 kr og, som er en del billigere - er jo kjekt å kunne bestille det og, uten å tenke på toll. Jeg skal bestille der om noen dager, så da kan jeg jo poste resultatet her

Endret av goggen
Lenke til kommentar
Hmm, sier at standarden deres er gave på alle internasjonale sendinger (noe de har begynt med nå?).

 

Under 200 kr er jo greit ja, det var bare det at de hadde så mye annet til over 200 kr og, som er en del billigere - er jo kjekt å kunne bestille det og, uten å tenke på toll. Jeg skal bestille der om noen dager, så da kan jeg jo poste resultatet her

9283167[/snapback]

 

Mulig de har startet med det nå ja.

Under 200 kr er ikke noe problem uansett.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg Wii + utstyr i Frankrike, så min overstående post om tilbakemelding på bestilling fra www.dvdcrave.com.au utgår da den ble kansellert.

 

Wii'en + utstyr var generelt 20-25% billigere enn i Norge, og i tillegg handlet jeg et såpass kvantum at jeg i tillegg får mva-refusjon (13%), så det ble en veldig god deal! Wii'en har fransk oppstartsmeny, men det endres til engelsk under options-menyen.

 

Kjekt å vite for den som skal nedover og vil handle litt utstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...