Inc Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) Har en bakrute som er noe bue på og gjør at solfilmen "sprekker "opp. Trodde jeg skulle få det til med å snitte filmen fra senter hvor buen begynner og ut til kantene, men likevel oppstår flere små sprekker. Noen som har gode tips å komme med? Endret 13. august 2007 av regga
Fisk1 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) Tror du må dele opp et stykke film i flere strimler, og deretter legge dem skjøt mot skjøt nedover ruta. Endret 13. august 2007 av Fisk1
Mr. Bojangles Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har noen linker i DIY-tråden ... Bruk MYE vann, legg filmen slik at det ikke blir slike "bretter" på sidene - kun oppe og nede. Deretter tar du en varmepistol og varmer forsiktig opp kantene oppe og nede slik at brettene forsvinner.
cossiemk1 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har noen linker i DIY-tråden ... Bruk MYE vann, legg filmen slik at det ikke blir slike "bretter" på sidene - kun oppe og nede. Deretter tar du en varmepistol og varmer forsiktig opp kantene oppe og nede slik at brettene forsvinner. 9274275[/snapback] Jepp, det skal funke fint... hvis du har en bra film da
Homer_Jay Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Kan også anbefale å bruke noen dråper Zalo i vannet.
Inc Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Har noen linker i DIY-tråden ... Bruk MYE vann, legg filmen slik at det ikke blir slike "bretter" på sidene - kun oppe og nede. Deretter tar du en varmepistol og varmer forsiktig opp kantene oppe og nede slik at brettene forsvinner. 9274275[/snapback] Jepp, det skal funke fint... hvis du har en bra film da 9274546[/snapback] Bra film? Funker biltema eller mekk sine filmer??
cossiemk1 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Etter min mening, som har drevet litt med solfilm, så synes jeg 3M sin film er den eneste brukbare filmen.... 3M filmen er meget bra, og enkel å ha med å gjøre... men den er jo litt dyrere en biltema da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå