annihiLius Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg lastet nettopp ned trial edition, men når jeg skrur på spillet så ber den meg å skrive inn User ID og passord. Noen som vet åssen jeg får spelt trial versjonen? Endret 13. august 2007 av annihiLius
Walts Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Regner med at du må registrere en konto på siden dems som så si alle andre online spill med pålogging
Neppe Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg tror du må kjøpe Archlord for en liten penge. Så er det gratis å spille etter det.
zeox Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 for guds skyld, ikke kjøp dette spillet. det er helt forferdelig
xFreakyx Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 http://www.archlordgame.com/freetoplay.php er gratis spill nå. bare last og spill. zeox har du prøvd det eller? er absolutt greit spill, du må bare gi det litt tid. jeg prøvde det i beta i slik 30 min og skjønte ikke noe av det jeg gjorde der. men etter en tid så ble det faktisk ganske moro.
zeox Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 ja jeg har prøvd det, og jeg hadde litt lyst til å ende livet der og da. helt forferdelig rotete. utrolig at dette noen sinne kom til retail. Virket lovende helt til jeg prøvde det
annihiLius Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 Bra at CD keyen min ikke funka da! hva gjør jeg nå?
Bytex Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) Archlord er pure søppel av et MMORPG uansett..don't bother. Det eneste spillet går ut på er grinding og atter grinding. Og det gimicket med at en spiller på server blir Archlord forutsetter at man har en stor guild og at de andre faktisk GIDDER å trø akkurat DEG gjennom en dritlang grinde-quest chain. Etter å ha spilt trial et par dager var det som om all livsenergi var sugd ut av meg. Avoid at all costs. Endret 27. august 2007 av Bitex
nerd-light Skrevet 31. august 2007 Skrevet 31. august 2007 jaja synes archlord er ganske gøy jeg da, grei tidtrøyte fram AOC kommer , synes det er morsommere enn AO ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå