Gå til innhold

Syns dere om katten min? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

http://img389.imageshack.us/img389/2523/cimg2922al1.jpg

:p Mamma som tok bildet

Også er den veldig glad i å sutte på halen, den går stadig vekk med halespissen sylspiss som er stiv :p

Og hvordan vi fikk den er en annen historie.

Mutter var på noe opplegg i bygda, så kom det bort et par småjenter å lurte på om noen kunne ta hånd om et par kattunger, så slik fikk vi den ;) helt sprø katt må jeg si da... biter og klorer hele tia, men det går.. :)

PS: fant akkurat ut om det forumet her så blir vel ikke siste gang jeg er innom :p

EDIT: Les min post lenger ned :)

Endret av Drunk_Panda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den så veldig ung ut ja. Var skjønn og i de fargene jeg syntes er penest på katter.

OT: fant akkurat ut om det? Har ikke du vært medlem siden 04? Eller er det bare jeg som misforstår helt nå? ;)

Skrevet

Dette med sutting på halen kan kanskje ha en sammenheng med at den har blitt skilt for tidlig fra moren? Men hvis moren f.eks er borte, så er det jo ikke så mye man kan gjøre med det.

• 2 måneder senere...
Skrevet

bare gjenoppliver en litt gammel tråd her :p

Katten på bildet er nå forøvrig mye større :p Det er en jente, men så har det seg slik at den fortsatt sutter på halen, kommer den noen gang til å slutte med det? ^^

Litt morro, for hver eneste gang den feks ligger i stolen og sover, og jeg kommer for å kose med ho, så begynner ho å sutte på halen med en gang. ;)

Er den eneste katten vi har, veit ikke om det hadde vært annerledes om den hadde hatt søsken/vokst opp med mora si.

• 2 uker senere...
Skrevet

Den vil neppe slutte med suttinga hvis den var for ung (under 10 uker) når du hentet henne. Det kan også dukke opp andre adferdsproblemer etterhvert.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...