Gå til innhold

skal kjøpe en account for bror min.. trenger info


Anbefalte innlegg

Hei..

 

skal kjøpe wow til min bror, men lurer litt på..

 

-må jeg kjøpe begge spillene i butikken, dermen installere de? da har jeg isaffal 2 stk wow på pc'en

 

-kan jeg kjøpe bare tbc, og registrere den med den, og så logge inn?

 

-kan jeg kjøpe cdkey / account hos woweurope?

 

 

litt kjipt hvis jeg må fysiskt kjøpe begge spillene igjen...

 

 

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Ja, du må kjøpe begge spillene. Først for å registrer å så for å oppgradere. Du trenger ikke å installere det to ganger, det holder med en.

 

Tror ikke du kan kjøpe CD-key på Wow-europe.com, men du kan jo søke litt.

Lenke til kommentar
Ja, du må kjøpe begge spillene. Først for å registrer å så for å oppgradere. Du trenger ikke å installere det to ganger, det holder med en.

 

Tror ikke du kan kjøpe CD-key på Wow-europe.com, men du kan jo søke litt.

9267152[/snapback]

 

 

ok, så det jeg gjør, er og:

 

-kjøpe begge spillene -> dra på wow-europe.come -> create account -> skrive inn cd-keyen til vanilla wow -> og alt det som kommer etter.. kort info bla bla bla osv ?

 

blir dette rett?

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare gi han en 10-dagers trial som han selv oppgraderer på account management med et VISA-kort?

9267329[/snapback]

 

 

Du må kjøpe vanilla wow, men du kan oppgradere kontoen til bruk av tbc på account management på wow-europe.  :)

9267395[/snapback]

 

og vi kombinerer de to quotene over til en fullstendig butikkløs opplevelse:

 

1. gi din bror en 10 dager trial account

2. la han oppgradere til ekte account med VISA

3. oppgrader account fra vanilla til TBC på account management

4. ??

5. PROFIT

 

:)

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare gi han en 10-dagers trial som han selv oppgraderer på account management med et VISA-kort?

9267329[/snapback]

 

 

Du må kjøpe vanilla wow, men du kan oppgradere kontoen til bruk av tbc på account management på wow-europe.  :)

9267395[/snapback]

 

og vi kombinerer de to quotene over til en fullstendig butikkløs opplevelse:

 

1. gi din bror en 10 dager trial account

2. la han oppgradere til ekte account med VISA

3. oppgrader account fra vanilla til TBC på account management

4. ??

5. PROFIT

 

:)

9267764[/snapback]

må man ikke bruke en cd-key fra en retail box for og oppgrade elller er jeg helt fjern nå?

Lenke til kommentar
Your World of Warcraft Trial ends in 10 day(s). If you wish to continue playing with this account after the trial period ends and to enjoy all features of World of Warcraft, such as reaching the highest character level, unlimited chat and mail access, and taking part in all the epic adventures the game has to offer, simply purchase a retail copy of World of Warcraft and enter the Authentication Key in the boxes below.

 

Online activation is not possible with this type of trial account.

Lenke til kommentar
Your World of Warcraft Trial ends in 10 day(s). If you wish to continue playing with this account after the trial period ends and to enjoy all features of World of Warcraft, such as reaching the highest character level, unlimited chat and mail access, and taking part in all the epic adventures the game has to offer, simply purchase a retail copy of World of Warcraft and enter the Authentication Key in the boxes below.

 

Online activation is not possible with this type of trial account.

9269385[/snapback]

 

Nettopp. Da kan han kjøpe begge spillene, aktivere den ene, invitere nr 2 til trial og deretter oppgradere konto nr 2 fra trial til permanent konto.

Lenke til kommentar

tok og laget en trial til han.. men for og oppgradere til retail, så må jeg kjøpe spillet slik jeg forstår det :/

 

 

 

Your World of Warcraft Trial ends in 11 day(s). If you wish to continue playing with this account after the trial period ends and to enjoy all features of World of Warcraft, such as reaching the highest character level, unlimited chat and mail access, and taking part in all the epic adventures the game has to offer, simply purchase a retail copy of World of Warcraft and enter the Authentication Key in the boxes below.

 

 

 

EDIT: hvordan kan jeg trekke tilbake denne? slik at jeg slipper og betale for denne og.. pluss min egen.. ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...