zicoz Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 (endret) Sitter med en 6110 som jeg forsøker å oppdatere FW på, har instalert både PC-suite, og Nokia Software Updater, men når jeg starter NSU, står den bare på Starter Programmet i en evighet. Mobilen er koblet til med USB-kabel. Ser at nokia.no er nede, har dette en sammenheng slik at jeg må vente til nokia.no er oppe igjen? edit: Virket når jeg prøvde med en maskin som kjører Windows 2000. Endret 2. september 2007 av zicoz
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 prøv å koble fra mobilen å deretter start nsu pånytt
zicoz Skrevet 14. august 2007 Forfatter Skrevet 14. august 2007 Har prøvd dette, men ingen forskjell.
Anixion Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Prøv med å sette inn USB kabelen, også restarter du pc'en. Også kobler du det til mobilen og tar "PC suite" på mobilen. Prøv det, noen USB-porter som ikke vil lese når du plugger den på mens pc'en er på. Hadde erfaringer med det på min 5 år gamle pc.
TStensland Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 (endret) Fungerer fint hos meg, har akkurat oppdatert den. Er det noen som vet hva som er fikset i denne oppdateringen? Endret 15. august 2007 av TStensland
zicoz Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Hmm, tenkte først at det var Vista som skapte problemer, men har prøvd på en XP-maskin også nå uten noe mer hell.
zicoz Skrevet 2. september 2007 Forfatter Skrevet 2. september 2007 Prøvde på en 2k maskin idag og da funket det uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå