Gå til innhold

Vista Ultimate problemer, endre navn på mapper


jaco

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite problem, når jeg skal opprette en ny mappe, også skrive navn på den så får jeg opp en feil melding. Har lagt til et bilde, så blir det lettere å se. Jeg orker ikke legge over windows på nytt igjen pga en liten feil som sikkert kan løses?

 

Thomas :)

post-101469-1186844332_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problemet. -> Windows update. Så funka det etterpå.

 

Vista var rett og slett utrolig dårlig. Personlig ment. Alt for mye sikkerhet. Jeg satt hjemme en dag, husker ikke hva jeg gjorde, men jeg sa til kompisen min at hvis jeg så en til av den meldingen som kommer opp når du åpner "ukjente" programmer, så reinstallerte jeg. Tror det tok 2 minutter før jeg reinstallerte til Ubuntu.

Lenke til kommentar

Når du forteller her at det MÅ være brukeren, så er jegikke helt enig i deg der. For det her er noe som har skjedd nå nylig etter de nyeste oppdateringene til vista. Har kjørt vista problemfritt før, men ikke denne gangen. Nå krøller masse seg til men jeg gir meg ikke før alt går smertefritt igjen.

 

Jeg liker Linux/Ubuntu godt selv jeg, men det passer ikke til mit bruk siden jeg jobber bare med musikk. Og programmene mine har veldig dårlig støtte i linux, om jeg ikke skal bruke Wine eller hva det nå heter, det blir litt for mye for meg. Derfor syns jeg Windows er et lettere valg :)

Lenke til kommentar

off topic.. Vista funker helt glatt for meg. Funksjoner med sikkerhet man ikke liker kan man slå av. Ting som "mangler" i forhold til xp blir bare gjort på andre måter (ta "run" feks. XP: start->klikk run->klikk i feltet for å skrive-> skrive cmd. Vista:start->skriv cmd med en gang). Søking er også eksponentielt raskere enn xp. Jeg blir nokså irritert over den forutinntatte "vista-suger" holdningen mange har.. Bare et par random tanker :)

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...