Gå til innhold

Den store Tippe/Odds - tråden


jahas

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en tråd der vi kunne diskutere mulige kuponger, og legge inn våre spill.

 

Personlig leverte jeg idag inn disse to kupongene:

 

1. Aston V - Liverpool B

Brann - Rosenborg B

Odds: 4.94 , satset 10 kr

 

2. B/G - Ham Kam U til pause

Bolton - Newcastle B

Odds: 5.40, satset 10kr

 

 

 

 

PS: Flytt gjerne tråden hvis den er feilpostet

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjente noen kroner på Liverpoolkampen i går. :D

 

Villa - Liverpool B 1,90 i odds.

Innsats 40, gevinst 76,37

 

Flest mål i andreomgang, 2, 10 i odds.

Innsats 20, gevinst 42

 

Gerrard scorer i andre omgang, 7,50 i odds.

Innsats 20, gevinst 150

 

Så gjett om eg ble glad da Gerrard scoret. ;)

Lenke til kommentar

Lørdag:

 

1. Haugesund - Nybergsund (0-1), H 2,95

2. Malmö - Brommarpojkarna (0-1) H 2,00

 

Samlet Odds 5,90, innsats 10kr.

 

 

Søndag

 

1. Man U - Man C B, 1,65

2. Blackburn - Arsenal B, 2,10

3. Strømsgodset - Stabækk H, 2,70

 

Samlet odds 9,36, Innsats 10kr

Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe gøy å satse 10 kroner vel? 9.36 er perfekt odds med en hundring i innsats. Utbetalt beløp like under tusengrensen, noe som gjør at en kan få pengene utbetalt på dagen

9309158[/snapback]

 

 

Sant det, men speller mest for morro a... Kan bare spille det du har råd til å tape vet du ;)

 

Vant forøvrig idag, 60kr ^^

Lenke til kommentar

Tokushima v Mito 2.00 3.20 3.20

 

Tokushima har tapt sine 6 siste. Mito har ikke gjort det stort bedre men ser ut til å ha bedre form. Bunnoppgjør i Japan. Satt 1$ på den der, skal bli morro å se hvordan det går :)

 

Edit: Gikk inn den gitt:) 3.2$ på den kampen :D

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Forresten:

 

Norge - Argentina

Argentina leder begge omganger = 2.9 i odds på Partybets.com

 

Har litt vel tru på den der. Messi og Tevez bør vel hvertfall putte 1 i hver omgang med ronny johnsen (38...) og co i forsvar. Kan ikke se at det er noen i Norge som kan gjøre noe stort, annet enn kanskje Carew. Spesielt når ikke Helstad eller Iversen er med.

 

Noen som har noen kommentarer på den?'

 

Vel, kan jo være ikke Argentina starter med best mulig lag. Kanskje ikke så sikkert at de klarer å få putta en i første da :S

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Ikke mye å spille på i dag, men har funnet meg en kamp til brukbar odds.

 

Cambridge - Farsley Celtic 1.75 3.35 4.35 (expekt)

 

Cambridge tok en 17. plass av 24 i den samme divisjonen i fjor. I år har de startet overbevisende, med 2 seiere av 2 mulige, mot York (nr. 4 i fjor) og Oxford United (nr. 2 i fjor) med 2-1. Dette er altså to sterke prestasjoner, og det blir spennende å følge dette laget videre i sesongen.

 

Farsley er nyopprykket, ble nr. 5 i i divisjonen under i fjor, men klarte overraskende å være ett av de to lagene som rykket opp fra Play-off kampene. Hadde den dårligste plasseringen i ligaen av de lagene som var med i Play-off kampene. I første Play-off kamp gikk de videre på straffer, mens i finalen slo de Hinckley United 4-3. I år har de spilt 2 kamper, og står med 3 poeng, og 1-1 i målforskjell. Slo Stafford hjemme med 1-0, men ikke så veldig overraskende da Stafford var et bunnlag forrige sesong (reddet plassen med 1 poengs margin).

 

Dette skal være grei skuring for Cambridge, og de har fått en flott start på sesongen. Begge lagene har så og si fulltallig mannskap. Ingen innbyrdes oppgjør mellom disse to i nyere tid. Diverse bookmakere har tirsdag morgen begynt å slashe oddsen. 1.75 hos Expekt spilles.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Vel.

 

På torsdag satsa jeg 20kr på at Argentina leda til pause :thumbdown: .

På lørdag satsa jeg 2kr på en oddsbombe, 4kr på en tippekupong med 8 rette :dontgetit:, og noen langoddser. En med:

Arsenal - ManCity B 5.10

Charlton - ??? H 1.60

Chelsea - Pompey H 1.20

 

 

Og en med seks kamper med ca 1.40 i odds, det ble 70kr $$$

Idag kasta jeg vekk 50 :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...