Gå til innhold

D&D 3,5 Forgotten Realms med OpenRPG

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg har desverre ikke tid idag, skal se på film :), Og imorra starter skolen, men skal se hva jeg kan gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har desverre ikke tid idag, skal se på film :), Og imorra starter skolen, men skal se hva jeg kan gjøre.

9316931[/snapback]

Syntes dette starter å bli i det seneste laget. :(

Skrevet (endret)

Første post er oppdatert med nye ting og med bedre info for de som ikke vet hva rollespill i sin rene form er.

EDIT: Oppdatert enda en gang.

Endret av RougeAlien
Skrevet (endret)

Noen som kommer innom OpenRPG i kveld?

EDIT: Siden det er null aktivitet i tråden her nå så gidder jeg ikke sette opp noe server-rom. Men hvis noen er interesserte legg igjen en melding i tråden og så skal vi nok ordne noe.

Endret av RougeAlien
Skrevet

Har folk mistet all interesse? Dette er kjipt. TRor ikke jeg gidder og sette opp noen tråd igjen om dette. Det virker som det er umulig og få me folk på dette gjennom denne netsiden ihvertfall.

Skrevet

Det står ikke på interessen for min del, men heller tiden. Men er gøy å se at noen i alle fall prøver å få igang noe :)

Lykke til videre, RougeAlien. Ikke gi opp.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Ok nå prøver jeg igjen og få i gang en campaign med Dungeons & Dragons. Meld dere på dere som er interessert i og være med.

Admin: Kunne du/dere slette alle øvrige poster untatt første post, disse er gamle og jeg vil gjærne bruke denne tråden nå igjen slik at jeg slipper og lage en ny? På forhånd takk!

Skrevet
Im back in!

Men det er en ulempe. Husker ikke brukernavnet mitt osv på the Tangled Web ....

Ok. Jeg vet ikke hva ditt brukernavn og passord var så jeg kan ikke hjelpe deg med det. Kanskje du må lage en ny?

Uansett jeg har ikke fått svar fra noen av de andre enda så det er ikke noe stress. Sendte meldingene i dag da så jeg forventer ikke og få noe svar helt enda. Men forhåpentligvis så får vi nok spillere denne gangen.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg kan kanskje etter Påsken, I påsken skal jeg til USA. Får se hvor mange tentamner jeg har etter påsken. Og nettet mitt er mer stabilt nå. enn det var forrige gang. Denne uke som kommer så har jeg endel prøver. Og Imorra (søndag). Så har jeg et IT-prosjekt å fullføre.

Skrevet (endret)

Vi trenger bare tre til fire spillere pluss meg som DM, hvis ikke noen andre ønsker og være Dm da.

@Bakkland: Det høres bra ut! Velkommen!

Endret av RogueAlien
Skrevet
Muligens. Det avhenger av når og hvor lenge man har tenkt å spille.

Det blir nok på lørdager eller søndager som sagt. Akkurat tid på dagen er usikkert men man må jo prøve og finne en tid som passer for alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...