RogueAlien Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Skrevet 22. mars 2008 Jeg tenker vi prøver hver helg samme tid. Slik at folk vet en fast tid. Da blir det ikke noe kluss. Og om noen er opptatt den dagen så kan man jo si ifra for man vet jo tiden. Det vil si lørdag 18:00. Men vi kan prøve i morgen hvis folk vil det. Eller så venter vi til neste helt hvis folk kan sette av tid da.
Mr Walrus Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Jeg kan komme i morgen, men ikke neste lørdag. Er på treningsleir i danmark.
Batnobbit Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 (endret) Spiller dere over nettet eller? Har ikke terninger og sånt myself da. har bare spillt noen på PC og 2 ganger vel IRL. Trenger man terninger eller har de enn sånn greie på nettet? Altså en slags funksjon som virker på samme måte som terninger. Endret 22. mars 2008 av Batnobbit
RogueAlien Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Skrevet 22. mars 2008 Spiller dere over nettet eller?Har ikke terninger og sånt myself da. har bare spillt noen på PC og 2 ganger vel IRL. Trenger man terninger eller har de enn sånn greie på nettet? Altså en slags funksjon som virker på samme måte som terninger. Det programmet vi bruker har egentlig alt man trenger untatt bøkene. Hvis du er virkelig interessert så kan jeg eller noen av de andre hjelpe deg med og lage karakter. Enkleste hadde vært om du hadde Dungeons & Dragons Players Handbook 3,5. Den har alle de nødvendige reglene. Men hvis du ikke har det så kan vi forklare etterhvert. Men som du skjønner fra postene her er det også viktig at du kan komme til tidene som vi setter. Litt problematisk foreløpig og finne en felles brukbar tid. Programmet vi bruker er dette OpenRPG og kan hentes der på linken, du trenger Python og wxPhython også som du finner i linken. De må installeres i den følgende rekkefølgen som du ser der på lista!
Batnobbit Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Ja men som sagt så er jeg ikke akkurat noe veldig flink i det, men hvis dere orker og hjelpe meg litt så stiller jeg opp
RogueAlien Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Ingen som kommer i kveld heller med unntak av Bakkland?
Mr Walrus Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Skjønner ikke hvordan det går ann!! I dag var det selfølgelig jeg som glemte det. Beklager RogueAlien. Du dedikerer tid til dette, men folk klarer ikke å møte opp i og med meg. Bra at i alle fall Bakkland møtte opp..
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Spilte en god del D&D når jeg var yngre og kunne godt tenke meg å være med hvis det er plass til en til? Er litt rusten så jeg trenger kanskje litt hjelp her og der Og jeg kommer til å være med på vær kveld som oftest, hvis ikke så sier jeg i fra i god tid.
RogueAlien Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 (endret) Spilte en god del D&D når jeg var yngre og kunne godt tenke meg å være med hvis det er plass til en til?Er litt rusten så jeg trenger kanskje litt hjelp her og der Og jeg kommer til å være med på vær kveld som oftest, hvis ikke så sier jeg i fra i god tid. Ja da kan du møte opp på OpenRPG Veav I kl 18:00 på lørdager. Jeg kaller serverommet for RogueAlien's D&D 3,5. Passordet sender jeg i en melding. Har du bøker så du kan lage din egen karakter eller må du ha hjelp? Endret 23. mars 2008 av RogueAlien
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Tror nok jeg må ha hjelp ja , men skal bruke litt tid nå på å sette meg inn i det igjen;)
RogueAlien Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Tror nok jeg må ha hjelp ja , men skal bruke litt tid nå på å sette meg inn i det igjen;) Ja vi får ordne det når du har lastet ned og installert Python, wxPython og OpenRPG den rekkefølgen. Du kan laste dem ned her: OpenRPG Vi ordner det en annen dag. Det er for sent nå.
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Tusen takk, skal gjøre som du har sagt=)
RogueAlien Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Skrevet 29. mars 2008 Denne lørdagen her blir det nok ikke noe. Som jeg har skjønt så er Noobish_Geek på treningsleir. Jeg vil helst ha de fleste med når vi skal spille. @Fluesopp: Jeg kommer til og bare lage en karakter til deg Fluesopp da det blir enklere enn om vi skal drive og lage den sammen. Bare si meg om du vil være dverg, alv, menneske eller en av de andre rasene. Og om du vil være kriger eller noe annet.
RogueAlien Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Skrevet 29. mars 2008 Hva med i morgen? Hvis alle kan da så..?
Kuroneko Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Doh. For en gangs skyld hadde jeg mulighet til å være med på en Lørdag... Dog, nå kan jeg søndag også. Blir det noe av?
RogueAlien Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Hvis jeg ikke hører fra noen av de andre så må vi nok vente til neste lørdag eller søndag.
RogueAlien Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Med kun to stykker så blir det for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå