Valkyria Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg lurer på å skaffe meg Vista med tiden... og jeg lurer på om jeg må reformatere PCn for at jeg skal kunne få det innstalert? må ALT jeg har vekk, eller kan jeg ta veien rundt, og fjerne XP, instalere Vista, og alt jeg har er urørt (t.o.m skrivebordet) ?
2ball_ Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 (endret) Jeg lurer på å skaffe meg Vista med tiden... og jeg lurer på om jeg må reformatere PCn for at jeg skal kunne få det innstalert?må ALT jeg har vekk, eller kan jeg ta veien rundt, og fjerne XP, instalere Vista, og alt jeg har er urørt (t.o.m skrivebordet) ? 9247067[/snapback] den tok jeg ikke. vil du ha vekk alt du har på pcen? Endret 10. august 2007 av 2badle
Valkyria Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 nei, jeg vil beholde alt eneste jeg vil ha endret er XP til Vista
Mevon Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Det kommer alt an på om harddisken din er oppdelt i flere partisjoner. Er den det, så vil kun det som ligger på den partisjonen du installerer Vista på bli borte. Om du kun vil "endre Xp til Vista" så er vell en oppgraderingsversjon av Vista den beste løsningen.
2ball_ Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Det kommer alt an på om harddisken din er oppdelt i flere partisjoner. Er den det, så vil kun det som ligger på den partisjonen du installerer Vista på bli borte. Om du kun vil "endre Xp til Vista" så er vell en oppgraderingsversjon av Vista den beste løsningen. 9247153[/snapback] dette jeg ville svart også...
Valkyria Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=330332 denne her? Edit: hva er forskjellen på basic og premium? hvilken passer best til en gamer PC? Endret 10. august 2007 av Valkyria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå