Straw Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Som tittelen sier jeg lurer jeg på hvordan i all verden jeg skal få til å spille på nettet! =p All hjelp tatt imot ^^,
Rampage Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Anbefaler å ikke "bumpe" dine egne tråder bare fordi andre ikke har svart på en liten time eller to (eller flere for den saks skyld) Men for å gi deg litt hjelp. Hva er egentlig problemet? Har du ikke en online-funksjon i selve spillet? Sjekket hjemmesidene til spillet?
Svinat Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Når du er i hovedmenyen i Two Worlds klikker du på Network, deretter må du lage en character (rpg eller pvp, husk at dersom du vil lage en ny rpg må du bruke 500 av dine in game gold). Etter at du har gjort det klikker du på enter town, og velger hvilken server du vil spille på. Når du så er inne i en by klikker du på create/join game for å starte/bli med i et spill.
Black Star Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Såpass hyppig bumping lønner seg desverre ikke på dette forumet. Les retningslinjene for mer informasjon. Stenges.
Anbefalte innlegg