Hi-DEQ Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Finner ingen servere når jeg søker på battlefield2 eller sf.. Har instalert battlefield og lagd bruker Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Rallahr Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Prøv å unchecke alle de boksene under der navna på serverne egentlig skal være.
Hi-DEQ Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Takker finner servere nå men når jeg har vært inne på en server i ca. 7 sek disconnecter jeg automatisk og det står : Punkbusters error: RESTRICTION: Inadequate O/S priviliges... Åssen gjør jeg så jeg kan være inne mer enn 7 sek ?(rekker ikke no på den tida )
Mevon Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) Bruker du Vista? I så fall må du høyreklikke på bf2.exe fila og velge "Kjør som administrator" Forresten, har du husket å installert 1.41 patchen? Edit: Leif. Endret 9. august 2007 av Mevon
Hi-DEQ Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 er ikke sikker på om jeg har innstalert 1.41 patchen... Åssen sjekker jeg det ?
Hi-DEQ Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 er ikke sikker på om jeg har innstalert 1.41 patchen... Åssen sjekker jeg det ?
Mevon Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Når du har logget deg inn og kommet til hovedmenyen så går du til "Community" og så videre til "Custom games". Der skal du se hvilken versjon du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå