L4r5 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) (Ikke sikker på om denne passer best her eller i forumet for programvare men prøver her. Flytt den om den er feilplassert.) Etter at jeg monterte en ny disk i systemet mitt så har jeg fått et lite problem. Hver gang jeg trykker på min datamaskin, eller kontrollpanel, så får jeg beskjed om at "windows har lukket dette programmet for å gi bedre beskyttelse for datamaskinen. Program: Windows utforsker utgiver: microsoft" Hva kan være galt? for ordens skyld det fungerte fint i sikkerhetsmodus... Endret 9. august 2007 av L4r5
L4r5 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Ja det var litt morsom feilmelding, men jeg er for irritert til å orke å le av det Kanskje dette er det jeg trenger for å innstalere linux?
L4r5 Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Oppdatering: Etter en systemgjennoppretting så forsvant problemet. Rart i grunn for jeg har ikke innstalert noe siden sist. Men, men... Problemet er i hvertfall borte nå.
Jarmo Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.
Anbefalte innlegg