Gå til innhold

Crazysoccer Manager: HW Edition 07/08

Manx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
41 poeng og 12. plass. Forbi Hyrlen igjen og opp i ræva på Manx. Strålende.

Vel det var kun siden jeg gjorde feilen å ikke sjekke laget før runden. Manglet jo en spiller i backrekka.

Gjorde ingen forandringer jeg heller. To spillere som ikke spilte for eksempel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøsses, ikke vært innom på lenge, og jaggu er jeg ikke nummer 3 :o

Viser seg at Adebayor og Mwaruwari på topp scorer en del poeng. Håper Lescott begynner å sanke poeng snart, hvis ikke må han byttes!

Skrevet

Bare 25 poeng denne runden, men leder fortsatt med 44 poeng. 434 totalt.

Legger også merke til at Hyrlen og wh1te begge har 345 poeng, men at Hyrlen leder på alfabetisk rekkefølge...

Skrevet (endret)
Jevnt i toppen (ok, fra andreplass og ned) gitt. Er på andre, men bare på alfabetisk rekkefølge. :p

32 poeng btw.

Ser dette.. Kanskje eg skulle valgt et annet navn. :hrm:

Følger forresten opp min gode runde på 45 poeng forrige gang med 46 poeng og ny personlig rekord denne uken. :D

Edit: leif

Endret av Swome
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Og der var jeg inne på topp 10. Herlig.

Skrevet
Noe er galt med accounten min tror jeg, tar år å komme inn på siden pluss at jeg har fire tilgjengelige overganger som ikke går :S

Prøver du å logge inn på riktig side? Gå til første posten og trykk på overskriften, der blir man linket til den riktige siden.

Kommer en oppdatering om få strakser, men må bare få noe mat i kroppen først...

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet (endret)

Visst du ikke vil inn her for å komme på rett side kan du jo rett og slett bare skrive www.crazysoccer.IS

Endret av Slettet-EIV2CS
Skrevet

Så da var første posten oppdatert igjen...

Ser jeg har rykket en tre-fire plasser opp igjen og er inne blant de 10 beste igjen, men det er et ganske godt hopp opp til ASKO Old Boys :ermm: ikke bra...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...