wrate Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 jau.. nå har jeg gjort det store! jeg lagde meg et nytt pw i windows. så dro jeg på ferie i 3 uker. og når jeg kom hjem hadde jeg selfølgelig klart å glemme det. Så det jeg lurte på var om det er noen muligheter til å fikse dette uten at jeg trenger å formatere pcn? Tviler sterkt, men ville bare sjekke hva resten av norge sier?!
Haraldson Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Maskinen din fungerer, og tråden har ingenting i "Maskinen min fungerer ikke"-kategorien. Flyttes til Windows-kategorien. Endret 7. august 2007 av Haraldson
norbat Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Du trenger ikke å formatere for dette. Prøv først: Boot i sikker modus og velg administratorkontoen som dukker opp ved innloggingsvinduet. Derfra kan du bytte passord på brukere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå