Gitaristen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Jeg og noen kompiser bestemmer oss for en gangs skyld og linke hos MEG! Når vi linker hos vennene mine, unker alt bra. Vi spiller på samme sted.(server) Dette gjelder spesielt Cs:source.og andre spill som Sa-mp.Gta san andreas mutiplayer online! Meg og vennene mine setter oss klare til og spille hjemme hos meg, Vi setter nettverkskablene inni internettboksen og er klare. Vi går inn på internett på et server forum, og alle er på sida. 5 minutter etter bestemmer vi oss for å spille Cs. Men ingen av oss kommer inn på samme server! Hva skjer=? Har det noe med internettboksen og gjøre? Hastigheten? Har du peiling plis skriv her. (Ikke skriv hvis du bare køddeskriver om noe du ikke vet takk:P)
P-in-P Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Online eller over lokalt? Slå av alt av brannmurer o.l., også i routeren.
Skagen Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Var det denne internettboksen som ordnet IP-adresser, gateway, subnet, osv. automatisk for dere? Sjekk om dere har samme subnet-maske.
Jarmo Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=809592&hl=
Anbefalte innlegg