Gå til innhold

Iron Maiden til Lerkendal og Valle Hovin 22 og 24/7-08

Olum

Skal du se Maiden i Norge neste år?  

285 stemmer

1. 1. Skal du se Maiden i Norge neste år?

• Ja, på Valle Hovin
      138
    • Ja, på Lerkendal
      60
    • Ja, på begge stadioene
      5
    • Ja, men ikke i Norge
      2
    • Ja, både i Norge og i utlandet
      3
    • Nei
      77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fantastisk konsert! Kan jo nevne Maiden sin turne i øst europa i 84, interesserte må sjekke ut videoen Behind the Iron Curtain. Meget bra!

Den kommer med på Live after Death-DVDn. Gleder meg :) Synd vi ikke fikk noe Maiden England.

Skrevet

Da er det endel igjen. Regner med at det er solgt ca. 20.000 i Oslo da. Driver og overtaler noen kamerater til å bli med. Det vanligste svaret jeg får er: "Njaa, jeg veit ikke helt. Det er midt i sommerferien og da er jeg sikkert borte."

Skrevet (endret)
Da er det endel igjen. Regner med at det er solgt ca. 20.000 i Oslo da. Driver og overtaler noen kamerater til å bli med. Det vanligste svaret jeg får er: "Njaa, jeg veit ikke helt. Det er midt i sommerferien og da er jeg sikkert borte."

om jeg så skulle til bahamas i sommerferien hadde jeg dratt hjem for å se maiden på valle hovin ! er man ordentlig fan lar man ikke en vanlig ferie stå i veien for en slik begivenhet ;) jeg har allt satt av tid til konserten og sjekket at jeg ikke skal noe annet

Endret av Addan
Skrevet

Jeg har også fått lagt opp ferien sånn at det ikke kræsjer med konserten. Mulig jeg dropper Thailand-tur med to kompiser fordi det kanskje er samtidig med konserten.

Skrevet
Klarer ikke å vente til 24.07.08 :dribble: Fikk ikke dratt på konsert i år, så varmer opp til Iron Maiden, blir fantastisk!

Hvilken konsert i år er det du prater om?

Skrevet
Det er et fett fly. Bandet tar med seg alt de trenger og hele crewet sitt i det. Bruce flyr det ofte selv også :)

Flight 666 på Bruce Air har visst blitt store greier: Bruce Air

Kult :thumbup:

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Bruce air hadde vært sinnsykt, men det er nok utenfor mitt budsjett.

Skrevet

Ligger på rundt 349£. Hadde vært sinnsykt fett å bli med på det, men det får vente til en annen gang. Jeg har langt i fra råd til det.

Skrevet
Ligger på rundt 349£. Hadde vært sinnsykt fett å bli med på det, men det får vente til en annen gang. Jeg har langt i fra råd til det.

ja jeg har heller ikke råd :ermm: men det hadde vert sinnsykt fett ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...