Straw Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 1. Jeg lurte på hvordan graffikken er i forhold til Two Worlds? 2. Hvor lang tid tar det å bli ferdig med spillet? Main quest etc.. 3. Er det bra kontroller ? 4. Må man sloss i First Person eller kan man velge? Tusen takk for alle svar : ))
Nielsen75 Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 1. Det er mulig at det er noe galt med øynene mine, men jeg synes grafikken til Oblivion grisebanker grafikken i Two Worlds. 2. Du kan trygt sette av 2-3 måneder, om ikke mer. 3. Jeg synes de var veldig brukervennlige. 4. Det er opp til deg.
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Dersom du spiller på PC anbefaler jeg at du benytter mod's (bruker modifikasjoner) som gjør spillet mye bedre etter min mening. Sjekk ut Denne tråden om MODS
DP Rusher Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 1. Jeg lurte på hvordan graffikken er i forhold til Two Worlds?2. Hvor lang tid tar det å bli ferdig med spillet? Main quest etc.. 3. Er det bra kontroller ? 4. Må man sloss i First Person eller kan man velge? Tusen takk for alle svar : )) 9224490[/snapback] 1.Har ikke spilt Two Worlds, men ser vel stort sett bedre ut. Kanskje dårligere på noen ting. 2. Mainquestet tar ikke sånn enormt lang tid, men med alle andre questene som er å gjøre kommer du lett opp i 200 timer. Regner du med Shivering Isles, kanskje 250 timer. 3. Har kun spilt det på 360, og der fungerer kontrollene ganske bra. 4. Du kan også spille i tredje person, men kontrollene fungerer klart best i første person.
Wiciwato Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 2. Jeg har holdt på i evigheter,siden du ikke trenger å gjøre alle questa med en gang, noe du ikke kommer til å gjøre. Så dette kan du holde på med lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå