Gå til innhold

Valg av Fargelaser med årsforbruk på 15 000 sider


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny fargelaser og prøver å finne gode alternativer. Årsforbruket ligger på ca. 10 - 15 000 sider. Kvaliteten på utskriften er ikke kritisk.

 

har hatt en Oki 3200c som fungerte greit, bortsett fra at den nektet å skrive ut når den definerte at toneren var tom. det kunne gjerne være 20% igjen, noe jeg syns er provoserende.

 

nå har den kommet til punktet til "end of drum life"; og å bytte de nødvendige delene vil koste like mye som en ny skriver. Derfor er jeg på jakt etter en ny, som gjerne vil holde lenger.

 

har noen noen gode forlsag? Vil gjerne ha lav pr. side kostnad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal kjøpe ny fargelaser og prøver å finne gode alternativer. Årsforbruket ligger på ca. 10 - 15 000 sider. Kvaliteten på utskriften er ikke kritisk.

 

har hatt en Oki 3200c som fungerte greit, bortsett fra at den nektet å skrive ut når den definerte at toneren var tom. det kunne gjerne være 20% igjen, noe jeg syns er provoserende.

 

nå har den kommet til punktet til "end of drum life"; og å bytte de nødvendige delene vil koste like mye som en ny skriver. Derfor er jeg på jakt etter en ny, som gjerne vil holde lenger.

 

har noen noen gode forlsag? Vil gjerne ha lav pr. side kostnad.

9224396[/snapback]

 

Sjekk denne tråden - flere gode alternativ her - klikk her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...