Gå til innhold

Mark III fra ebay svindel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligg langt unna alt som har med Western Union å gjøre!! Seriøse selgere på Ebay bruker Paypal. At han sier det er noe tull med Paypaladressen hans sier det meste.

 

Jeg har kjøpt en god del ting på Ebay og holder meg kun til selgere som bruker Paypal og har god feedback. Kjøpte faktisk et Panasonic NV GS400 videokamera fra Malaysia for 1 år siden til halve prisen i Norge.

 

Mvh

 

Arnstein Dale

Lenke til kommentar
Er dere sikre på at det ikke er en Mark II DIGITAL? En tidligere Mark II N. Jeg kan ikke mye om disse kameraene, har bare lest litt.

Det er ganske sikkert en Canon EOS 1D (Mk I står ikke på kameraet, blir bare brukt om førsteutgaven av en modell). Med andre ord, bare 4.1MP, ikke 8 som det står i annonsen.

 

Du kan se her:

1D Mark I

0-564x376.jpg

 

1D Mark II

canon_eos_1d_markii_3_original-564x376.jpg

 

1D Mark IIn

canon_eos_1d_markII_n_1-564x376.jpg

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Tja.

Det er et genialt kamera.

Så er helt klart noe å satse på, dog er prisen 50% lavere i Norge enn USA på 1D'ene (Er vel ganske sjeldent noe er 100% dyrere i USA når det gjelder foto, så er litt unikt det der) så jeg hadde heller kjøpt det i Norge hvis jeg skulle hatt et.

Lenke til kommentar
Ok. Takk skal du ha. Da vet jeg at jeg ikke satser på den

9234568[/snapback]

 

Nå har jeg ikke sett bildene oss Ebay. Men kanskje han ikke har det riktige bilde? Spørr personen som selger...

 

Edit: Har nå sett på bildene. Og ser ut som det er han som har tatt de da (sikkert). Men da er det jo svindel fra selgeren.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...