Gå til innhold

erfaringer med Nokia E65, vurderer og kjøpe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen her som kan fortelle meg hvordan denne telefonen er?? vurdererer og kjøpe denne serru håper noen kan svare meg på dette

9220921[/snapback]

 

 

Jeg har en E65, og jeg la den bort etter ett par uker. Ikke noe for meg.

Battertiden er latterlig og den var tungvindt å bruke. Gikk tilbake til min gamel K750i.

Vurderer dog å oppgradere den til en nyere SE.

Har du behov for business applikasjoner er nok E65 grei, men bortsett fra det, så er det en helt middelmådig telefon synes jeg.

Lenke til kommentar

Jeg tipper at han mente sammenliknet med K750, som ikke er en smarttelefon.

 

6t tale er meget bra for en smarttelefon.

 

Gjorde personlig mye research mot E65, som jeg hadde veldig lyst på. Denne er dessverre plaget av mange bugs og har en gammel versjon av s60 (ikke featurepack 1, men det er ikke alt for mange som har det enda). Det som skuffet meg mest var at en haug med standard funksjoner ikke var tilgjenglig out-of-the-box. Prøvde en E60 (som har samme prossessor som E65) og synes personlig at interfacet var tregt og ikke helt gjennomtenkt (innstillinger var "overalt"). Fant derfor ut at siden jeg ikke egentlig trengte wifi kunne jeg likegodt ta å velge E50 som er 1500kr billigere og har omtrent samme spesifikasjoner.

 

Akkurat nå sitter jeg på veggen mellom E50 med godt batteri og 6120C med feature pack 1.

 

Når det er sagt, skal det jo sies at E65 ser etter min mening nesten sexy ut :) Hadde den kommet med bedre possessor og FP1 hadde jeg ikke nølt.

 

Personlig mener jeg at Nokia har skjønt veldig mye når de lager nyere smarttelefoner med miniUSB, minijack utgang og microSD minnekort. Min neste telefon er definitivt en Nokia smarttelefon, men garantert ikke E65 av grunnene nevnt over.

 

//Torgeir

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...