Gå til innhold

"fraps" på xbox360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åja, det ga hele får meg du, men hvorfor går det ikke med usb port fil overføring?

9226570[/snapback]

Hmm, går ikke det? Går ihvertfall an å la mp3spiller/ipod stå i, og høre på musikken. Vet ikke om det går an å kopiere.

 

Fordi det ikek er mulig og legge over noe som helst fra PC til 360.

9261155[/snapback]

Johoho. Kan brenne CD'er og rippe. Dette var jo til og med noe av det som appelerte til meg da jeg hørte om Xbox (1).

 

men det du kan gjøre er å streame musikk fra pc til xbox eller brenne en cd fra pc'n og rippe cd'n i xboxen

9261172[/snapback]

Jepp. Gjør det nesten hver gang jeg spiller selv. Streamer fra PC. Fin måte å høre podcaster på og.

 

thats weird..

funker for meg

9261186[/snapback]

Jepp, har selv brent 4-5 cd'er og lagt på HDD'en. Bare så man har litt musikk å høre på.

 

På Xbox var det slik at noen typer CD-R plater ikke funket i det hele tatt. Kanskje det er tilfellet enda, og med Lakus? :hmm:

Lenke til kommentar
Fordi det ikek er mulig og legge over noe som helst fra PC til 360.

9261155[/snapback]

Johoho. Kan brenne CD'er og rippe. Dette var jo til og med noe av det som appelerte til meg da jeg hørte om Xbox (1).

Ganske stor forskjell på å flytte en fil fra PC til Xbox 360 sin HDD og å rippe en CD inn på 360'en da;)

Akkurat som at det er veldig stor forskjell på Xbox og Xbox 360.

Lenke til kommentar
Ganske stor forskjell på å flytte en fil fra PC til Xbox 360 sin HDD og å rippe en CD inn på 360'en da;)

9261249[/snapback]

Egentlig ikke... :p Jeg mener, målet er jo det samme: Å få filen inn på hard-disken.

Men nei, man kan ikke overføre og lagre filer til HDD'en uten å brenne en CD.

 

Men du sa at du ikke kunne rippe fra en CD. Hvorfor ikke det? :hmm:

 

brenne en cd fra pc'n og rippe cd'n i xboxen

Det får ikke jeg gjort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...